ויראלי

זוכת האח הגדול בווידוי מטלטל: "צולמתי בעירום ללא ידיעתי"

בפאנל 'הדוח היומי', יובל מעתוק חשפה פרט קשה: "גבר צילם אותי בעירום ללא ידיעתי וחשף ברשתות, אני היום מרגישה הכי חזקה בעולם, הסיבה שלא פתחתי את זה ב'אח', כי באמת ההורים שלי לא ידעו, ולא סיפרתי כי קודם מבחינתי זה קובי"
מערכת ice |  2
סתיו קצין ויובל מעתוק (צילום מסך רשת 13)

שבועיים בלבד חלפו מאז שיובל מעתוק הוכרזה כזוכת העונה שח "האח הגדול" ברשת 13, היא דיברה על שלל נושאים בימים שהייתה חלק מהבית הכי נצפה בעונה, אבל נושא אחד היא לא רצתה לפתוח - הטרדה מינית שחוותה בצעירותה. היום (שלישי) היא השתתפה בתכנית "הדוח היומי" לצד יענקי גולדהבר ושיתפה באומץ רב על החוויה הקשה.

מעתוק אמרה: "לאורך כל 'האח' פתחתי, חוץ משני דברים, גבר שצילם אותי בעירום ללא ידיעתי, והעלה את זה לרשתות החברתיות, וסיטואציה מאוד קשה שאותו גבר בא אליי עם החבר שלו, עם סיפור כיסוי שהוא דו מיני ובאמת לא הבנתי. אותו גבר שהייתי איתו, ביקש ממני לעשות משהו לחבר שלו, וכשאמרתי לו שלא, שניהם אמרו לי 'מעתוק את לא שתית מספיק'".
 



לאחר מכן היא חשפה עוד פרט קשה: "גבר צילם אותי בעירום ללא ידיעתי וחשף ברשתות, אני היום מרגישה הכי חזקה בעולם, הסיבה שלא פתחתי את זה ב'אח', כי באמת ההורים שלי לא ידעו, ולא סיפרתי כי קודם מבחינתי זה קובי". 

לסיום טענה: "לא רציתי להפיל על ההורים שלי עוד משהו, וזה לא שהייתי מפילה עליהם תיק, שאלו אותי איך המשפחה הגיבה, אז יש את קובי ויש את מה שאני עוברת ואמא שלי בכתה ואמרה יובל אנחנו היינו עוזרים לך״. 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תגידי באיזו פנצ'רייה ניפחת את הפרצוף ?
    לבנת חבלה 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מקבלים על זה פיצויים מביטוח לאומי ?
    סגור
  • 1.
    צודקת במאה האחוזים.
    קולי 09/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אופירה אסייג אמיתית ומדהימה.
    סגור