טלוויזיה

המחליפה של איילה חסון יוצאת לדרך: עידן חדש בחדשות 13

אחרי עיכוב בעליית התוכנית ״שישי״ של נטע לי שם טוב ברשת 13, בשל וטו שהטילה המגישה על עורך התוכנית רועי ינובסקי שהיא טענה מסרבת לעבוד איתו, זאת חודש בלבד אחרי אחרי שהיא בעצמה ביקשה את מינויו לתפקיד, כעת השניים יישרו את ההדורים והמהדורה הראשונה תהיה אחרי החגים
מערכת ice |  1
נטעלי שם טוב (צילום מסך)
עידן חדש יוצא לדרך בחדשות 13. המחליפה של המגישה איילה חסון ב'שישי' ברשת 13 שגרמה לכך שהמהדורה החדשה בהגשתה, תתעכב, כאשר נטע לי שם טוב העמידה תנאי, שבלי שהוא ימולא, תכנית החדשות שלה לא תעלה לאוויר, תצא לדרך ממש אחרי החגים והכל בא על מקומו בשלום.
כזכור, על פי רן בוקר, הסיבה לעיכוב בעליית התוכנית ״שישי״ של נטע לי שם טוב ברשת 13, נבע מכך שהמגישה החדשה בערוץ הטילה וטו על עורך התוכנית רועי ינובסקי והיא סרבה לעבוד איתו, זאת חודש בלבד אחרי אחרי שהיא בעצמה ביקשה את מינויו לתפקיד. אך כעת השניים יישרו את ההדורים ומיד אחרי סוכות תשודר המהדורה הראשונה שלה.

שם טוב תושבת מטולה, החלה את דרכה העיתונאית כמגישה במהדורת החדשות המקומיות ופילסה את דרכה להגשת תכניות מובילות בחדשות 12, כעת היא עושה את המעבר ומקבלת את הקרדיט כמגישה באחת התכניות החשובות של השבוע.
אבירם אלעד, מנכ״ל חדשות 13 מסר עוד בחודש מאי עם מינויה: ״אנו שמחים על הצטרפותה של נטעלי שם טוב למהדורת חדשות 13. נטעלי היא עיתונאית חדה, מראיינת ללא פשרות ומגישה סוחפת. אין לי ספק שתביא את קולה הייחודי ותוביל את התכניות בהצלחה רבה״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בלי ינובסקי אין תכנית
    מגל 12/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרייטינג מדבר בעד עצמו, היא משתלטת על התוכן ומטילה אימה ולא פלא שהוא שנואה כל כך. מתעמרת בצוות ובטוחה שממנה זורחת השמש, חושבת שבגלל שהגיעה מקשת היא מתת האל לאנושות. בסוף חובבנית שמייצרת קול מומצא כדי להישמע מתוחכמת, רואים לך
    סגור