טלוויזיה

לקראת טקס פרסי ה-MTV: הערוץ יצא בחשיפה מפתיעה

ערוץ MTV חשף היום (חמישי) רשימה חלקית של מגישי הפרסים בטקס פרסי הווידאו של MTV, ה-VMA, שייערך ב-12 בספטמבר בניו ג'רזי וישודר במקביל בישראל בשידור חי ב-13 בספטמבר בשעה 03:00 לפנות בוקר
מערכת ice | 
VMA 2023 (צילום MTV ישראל יוטיוב)
נחשפו מגישי הפרסים בטקס פרסי הוידאו של MTV (VMA). הטקס ישודר בלעדית בMTV ישראל. בין הכוכבים שיגישו את הפרסים בטקס ה-VMA נמצאים Bebe Rexha, צ'רלי ד'אמיליו, דיקסי ד'אמיליו, אמילי רטאקאוסקי, אייס ספייס, ג'ארד לטו, סברינה קרפנטר, ריטה אורה, קוקו ג'ונס, פרנץ' מונטנה, GloRilla ומדלין קליין. 
 
בנוסף, נחשפו האמנים שיופיעו ב-Extended Play Stage. בכל שנה בטקס ה-VMA, מספר כוכבים עולים בתחילת דרכם מקבלים הזדמנות להופיע על במת הטקס מול מיליוני צופים בכל העולם. השנה יופיעו על במת Extended Play רנה ראפ, Kaliii ולהקת הרוק המקסיקנית The Warning.
 
את הPre-Show, הספיישל המקדים שייערך לפני הטקס המרכזי תנחה הראפרית Saweetie. בספיישל המקדים יופיעו סברינה קרפנטר והראפר NLE Choppa . 
VMA Pre-Show ישודר בשידור חי ב MTV ישראל ב13 בספטמבר בשעה 1:30 לפנות בוקר. 
 
השנה טיילור סוויפט מובילה עם 8 מועמדויות, כולל אמנית השנה, שיר השנה וקליפ השנה עבור השיר Anti Hero. מאחוריה SZA עם שש מועמדויות כולל שיר השנה וקליפ השנה עבור השיר Kill Bill, דוג'ה קאט, קים פטראס, מיילי סיירוס, ניקי מינאז' אוליביה רודריגו וסם סמית' עם 5 מועמדויות כל אחד, ובלאקפינק, שאקירה ודידי עם 4 מועמדויות כל אחד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה