טלוויזיה

הלהיט הבא של נטפליקס: שירה האס שוב שורפת את המסך

אחרי שהפריצה הבינלאומית שלה הייתה בזכות התפקיד הראשי בסדרה "המורדת", השחקנית שירה האס תככב בסדרה של נטפליקס, בה תגלם הבלשית שחוקרת תעלומת רצח
מערכת ice | 
שירה האס (צילום מתוך הסדרה המורדת)
נטפליקס שחררה בסוף השבוע טיזר לסדרה החדשה שלה, "הגופה", אשר מתבססת על הרומן הגראפי של הסופר סיי ספנסר, הסדרה צפויה לעלות באוקטובר הקרוב. במרכז הסדרה יהיו ארבעה בלשים החיים בתקופות שונות בהיסטוריה שהמשותף להם שכולם מנסים לפענח תעלומת רצח אחת.
השחקנית הישראלית שירה האס מגלמת בסדרה בלשית החוקרת את הפרשה בשנת 2053. דמותה של האס תנסה לפענח תעלומת רצח לאחר שגופה נמצאה בשכונת ווייטצ'אפל בלונדון. 
כאמור, השחקנית שירה האס בת ה28 נוכחת כבר שנים על מסך הטלוויזיה הישראלי. אך,  היא פרצה לראשונה בזכות תפקידה הזכור בסדרה "המורדת" אשר שודרה בנטפליקס עליה הייתה אף מועמדת לפרס האמי.  בין השחקנים שמככבים לצד האס ניתן למצוא גם את השחקן הבריטי המוערך סטיבן גרהאם.
התוכנית "הגופה" מבוססת על רומן גראפי הסופר המנוח סיי ספנסר אשר יצא בשנת 2014. הסדרה נוצרה על ידי  התסריטאי הבריטי פול טומאלין, אשר כתב בעבר ל"טורצ'ווד" ו"חסרי בושה". כמו כן הסדרה אמורה לעלות לנטפליקס קצת לאחר החגים בתאריך ה-19 באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה