טלוויזיה

אלה לי מדברת אחרי ההדחה: "יצאתי אדם שונה לגמרי"

רגע אחרי שסיימה את דרכה ב"רוקדים עם כוכבים", אלה לי מסכמת את החוויה המפתיעה של חייה: "עברתי תהליך מדהים ריקוד הרבה יותר קשה משירה, אין מה להשוות בכלל" 
מערכת ice |  1
אלה לי ומתנאל (צילום אינסטגרם matanel_7)
אחת ההפתעות הבולטות של העונה ב"רוקדים עם כוכבים" היתה אלה לי להב, בת 20 בלבד, שהתגלתה לפני 4 שנים ב"הכוכב הבא לאירוויזיון" ומאז הפכה לאחת הזמרות הבולטות בישראל. אלה לי התגלתה גם כרקדנית מחוננת וזכתה למחמאות – עד שהודחה אמש עם בן זוגה לתוכנית מתנאל קונבסקי, בשלב השידורים החיים רגע לפני רבע הגמר.
בתוכנית אמש ביצעו השניים מיוזקל לצלילי השיר footloose, וזכו לניקוד של 31 מהשופטים ו-61 נקודות במצטבר, בדיוק כמו קים אור אזולאי ועידן אטיאס, אך לבסוף הודחו בדו-קרב.

בריאיון ל"לילה טוב עם גיא פינס" מול המראיינת דנה גרוצקי – בעצמה מתחרה של אלה לי בתוכנית – סיפרה הזמרת הצעירה על החוויה המדהימה: "עברתי תהליך מדהים, אמרה. נתתי את כל כולי ואמרתי לעצמי שמה שצריך לקרות קורה, אני מחבקת את זה באהבה".
"זו ממש סחרחורת אחת גדולה", הוסיפה אלה אלי, "זה סוחף אותך לדברים שלא ראית בחיים שלך וגורם לך למצוא את עצמך מתמודד עם מצבים שלא התמודדת אף פעם. זה מחשל ובונה, יצאתי אדם שונה לגמרי".
על ההבדל לרקוד ולשיר אמרה אלה לי: "ריקוד יותר קשה. לא רואה שירה בכלל", ועל החוויה עם מתנאל הוסיפה: "זו זוגיות לכל דבר - להיות יחד 24/7. להכיל אחד את השנייה. זה בן אדם שפתאום הצמידו לך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    היית נהדרת. בהצלחה לך (ל"ת)
    אורח 08/2023/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור