טלוויזיה

כוכב פאודה נגד צה"ל? "ג'נין מותקפת"

בזמן שצה"ל סופג אש בג'נין עם הכרזת מבצע "בית וגן" לחיסול מוקדי הטרור בעיר, השחקן אמיר חורי שמככב בימים אלה על המסך מתייחס למבצע 
שירה יום טוב |  3
אמיר חורי (צילום אינסטגרם, ellauzan)
השחקן אמיר חורי, שרשום בקאסטים מפוארים של לא מעט סדרות ישראליות מצליחות, ביניהן פאודה, תאג"ד ואיסט סייד, יוצא במסר בעמוד האינסטגרם שלו, לאור מבצע "בית וגן" שהוכרז הבוקר בעיר ג'נין.
בסטורי שפרסם בעמוד האינסטגרם שלו, שיתף חורי סרטון של עמוד אינסטגרם פרו פלסטיני וכתב: "ג'נין תחת מתקפה כבדה", צעד הסברתי שנראה שבכוונתו לנקוט ביקורת נגד המבצע הצה"לי שמתקיים במוקד הטרור.
השחקן, שבמשך שנתיים היה גם בן זוגה של אלונה סער, משחק בימים אלה לצידה ולצד מאור שוויצר ושמות גדולים נוספים בדרמה החדשה ברשת 13, "שמים אדומים". בסדרה הוא מגלם את דמותו של עלי, בחור ערבי מנהל את חייו בחברה יהודית ומתכונן ללימודי רפואה בחו"ל.
דווקא לאור הדמיון בין אירועי הסדרה לאירועי הטרור האחרונים התגובה מפתיעה אף יותר. הסדרה שמבוססת על ספרו רב המכר של דניאל שנער הגיעה למעמד מכובד בין עשר הסדרות שהועמדו לפרס הסדרה הטובה בעולם בפסטיבל הצרפתי סייריס מאניה, ומביאה למסך לראשונה בישראל את ימי האינתיפאדה השנייה ו"חומת מגן" - המבצע הצבאי אליו יצאה ישראל בעקבותיה, מהפצעים המדממים ביותר בהיסטוריה המקומית.

בסדרה סער (מאור שוויצר) ועלי הם זוג חברי ילדות, קרובים ותלויים זה בזה רגשית, כמו אחים, אבל כשירושלים בוערת במלחמה, הבחירות של השניים קולעות אותם לשני גורלות כיריבים, שעד מהרה הופכים לצייד וניצוד.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אלונה סער
    בטי 07/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כאשר המחבלים הורגים ילדים וחפים מפשע זה בסדר יצבועה לכי לגנין מתאים לך טתגני על המחבלים חפים מפשע גועל נפש
    סגור
  • 2.
    בזמן שילדים בני 18 מסכנים את חייהם כדי להגן עליך.
    מיכל 07/2023/04
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תתבייש נב לה סרו חה
    סגור
  • 1.
    חורי, אם קשה לך אתה יכול לעזור להם-צביעות
    סדר בשומרון 07/2023/03
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מעניינים אותך כאילו?! די!! אם נהרגים בצידנו אזרחים אז כל שנותר לנו זה להגן על אזרחינו, חבל שלא התחילו בזה קודם!!
    סגור