טלוויזיה

אמריקה גוט טאלנט מגיעה לישראל: איפה תשודר העונה החדשה?

תוכנית הכישרונות הגדולה בעולם, עלתה לשידור בסלקום TV - בצמוד לשידור בארצות הברית. התכנית ממשיכה עם חבר השופטים מארבע-חמש העונות האחרונות שלה, אשר כולל את סיימון קאוול, האווי מנדל, היידי קלום וסופיה ורגרה
מערכת ice | 
אמריקה גוט טאלנט (צילום סלקום TV)
בשורה לחובבי "אמריקה גוט טאלנט": העונה החדשה וה-18 במספר של תוכנית הכישרונות הגדולה בעולם, עלתה לשידור בסלקום TV - בצמוד לשידור בארצות הברית. התכנית ממשיכה עם חבר השופטים מארבע-חמש העונות האחרונות שלה, אשר כולל את סיימון קאוול, האווי מנדל, היידי קלום וסופיה ורגרה, כאשר גם טרי קרוז המנחה ממשיך בתפקידו.
 
America's Got Talent היא תוכנית מציאות אמריקאית מצליחה, המשודרת ברשת NBC משנת 2006. זוהי תחרות כישרונות טלוויזיונית בה מתחרים אמנים ממגוון תחומים דוגמת ריקוד, שירה, וקומדיה ואחרים על פרס של מיליון דולר ומופע משלהם בסטריפ של לאס וגאס. המנצחים בכל פרק ובסוף העונה נבחרים על ידי הצופים.
התוכנית America's Got Talent מבוססת על התוכנית הבריטית "Britain's Got Talent". על אף שפרק הפיילוט של הגרסה הבריטית שודר לפני הפרק הראשון של הגרסה האמריקאית, שינוי המנחה בגרסה הבריטית גרם לכך שלגרסה האמריקאית הופקה עונה שלמה לפני שהופקה עונה לגרסה הבריטית. גרסה ישראלית לתוכנית עלתה לשידור בפברואר 2018 ברשת 13.
בשנת 2008 הוחלט על גרסה עולמית לתוכנית. בתוכנית אמורים להשתתף זוכי התוכנית מהמדינות השונות. הערוץ שישדר את התוכנית אמור להיות ITV1 הבריטי והמנחים יהיו צמד המנחים הבריטי "אנט ודק" (Ant & Dec) - אנטוני מקפארטלין ודיקלאן דונלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה