טלוויזיה

נטפליקס שמה סוף לחגיגה: משתפים סיסמה? זה יעלה לכם

משתפים את הסיסמה שלכם לנטפליקס עם חברים? מעתה תצטרכו להוסיף על כך 16.90 שקל לחודש. הערב שלחה החברה הודעה ללקוחותיה בישראל כי "חשבון נטפליקס מיועד לשימוש על ידי משק בית אחד בלבד"
מערכת ice |  1
נטפליקס (צילום shutterstock)
ולפעמים החגיגה נגמרת: חברת נטפליקס הודיעה ללקוחותיה בישראל כי החל מהיום (שלישי) היא תתחיל לשלוח מיילים לאימות הסיסמה, במטרה למנוע את שיתוף החשבונות והעברת הסיסמאות בין חברים.
בהודעת החברה ללקוחות נכתב: "החל מהיום, אנו נשלח את המייל הזה לחברים המשתפים את נטפליקס מחוץ למשק הבית שלהם בישראל. חשבון נטפליקס מיועד לשימוש על ידי משק בית אחד. כל מי שמתגורר במשק הבית הזה יכול להשתמש בנטפליקס בכל מקום בו הוא נמצא - בבית, בדרכים, בחופשה - ולנצל את היתרונות של תכונות חדשות כמו העברה של פרופיל וניהול גישה ומכשירים".
 
עוד נכתב בהודעה: "אנו מכירים בכך שלצופים שלנו יש אפשרויות בידור רבות. זו הסיבה שאנחנו ממשיכים להשקיע רבות במגוון רחב של סרטים ותוכניות טלוויזיה חדשות".
ואם בכל זאת תרצו לשתף את החשבון שלכם בנטפליקס עם אחרים: מעתה, תצטרכו להוסיף 16.90 שקלים בחודש. אם תרצו, יוקר המחייה מגיע גם לכאן. בהודעת החברה לא צוין תתחיל מיידית לנתק משתמשים שאינם משלמים, או שמדובר בינתיים בהתרעה על כוונתה להתחיל לטפל בתופעת שיתוף הסיסמאות.
אם אתם סבורים שלנטפליקס יש משהו נגד הישראלים ה"תחמנים", אז הודעה דומה קיבלו מנויי החברה במדינות שונות ברחבי העולם: ארה"ב, קנדה, ניו זילנד, פורטוגל, בריטניה, ספרד ועוד. לנטפליקס יש כ-230 מיליון משתמשים, ולפי הערכות קרוב למחצית מהם משתפים את המנוי עם משק בית אחר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אתם קמצנים לא מוכנים לשלם אל נטפליקס
    חמור מאוד 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חמור מאוד אתם הישראלים חושבים שה יגיע לכם אכול לא מוכנים לשלם אל נטפליקס אתם הישראלים אוד בוכים לא רוצים ללכת עם העולם הדיגיטלי רק הדבר היחיד שאתם משלמים להוט הו יס אלפי שקלים וגם אוד מורידים בה אופן לא חוקי זה כמו שאתם לא מוכנים לשלם אל אינטרנט גונבים תוכן אתם הישראלים אוד בוכים רוצים לעניש אותנו שיש לנו נטפליקס ואתם לא יודעים לקבל המצב יש לכם אמון כסף תתחילו לשלם אל נטפליקס לא יזיק שום דבר
    סגור