טלוויזיה

פאולה וליאון רוזנברג שוב נעלמו מהמסך: מדוע שוב נעדרו?

בימים האחרונים, פאולה וליאון רוזנברג הוחלפו בתוכנית הבוקר שלהם בקשת 12, כשבמקומם הגישו את התוכנית ריטה גולדשטיין ומירב מילר, הבוקר נדב בורנשטיין החליף את גולדשטיין והזוג הקבוע ממשיך ליהנות בחופשתו באמסטרדם
מערכת ice | 
פאולה וליאון (צילום צילום מסך קשת 12)
אתם רגילים לראות את פאולה וליאון רוזנברג מאחורי השולחן באולפן שלהם בתכנית הבוקר המשותפת שלהם בקשת 12, אבל בשלושת הימים האחרונים פאולה וליאון רוזנברג, שמגישים מזה תקופה ארוכה מדי בוקר את התוכנית בקשת 12, נעדרו בשל חופשה באמסטרדם בה הם מבלים בימים האחרונים.
אחרי שמי שהחליפו אותם על המסך בשתי התוכניות האחרונות היו ריטה גולדשטיין ומירב מילר, הפעם גולדשטיין פינה את הכסא לטובת מגיש 'חי בלילה' נדב בורנשטיין שהתיישב לצד מילר בתכנית הבוקר (חמישי) בקשת 12.
כזכור, רק בשלישי נודע כי פאולה וליאון רוזנברג רוזנברג בדרך לג'וב חדש, אחרי שלוהקו על פי ערב טוב עם גיא פינס לעונה החדשה של המטבח המנצח VIP בה שופטים חיים כהן ורותי ברודו, כאשר כמה זוגות כבר לוהקו לעונה החדשה, ביניהם ליאור נרקיס ואשתו ספיר.
רק לאחרונה הם החלו בג'וב אחר כזוג נשוי על הבמה עם מופע זוגי חדש. ליאון רוזנברג סיפר: "שלום לכם חברים, יש לכם תכניות? כי אם לא אז יש לנו הצעה מעולה בשבילכם. אנחנו עושים הרצאה זוגית "לא נפסיק לריב" בזאפה חיפה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה