טלוויזיה

כאן 11 נפרצת: מי השתלטה על הרשתות של התאגיד?

רגע לפני ש"קופה ראשית" חוזרת למסכים עם עונה רביעית, כלל עמודי הרשתות החברתיות של תאגיד השידור נפרצו לפני על ידי האחת והיחידה - כוכבה שביט. כך זה נראה
מערכת ice | 
כאן 11 (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
היום (רביעי) בצאת יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל, תאגיד השידור עתיד להשיק את העונה הרביעית והמצופה של סדרת הלהיט "קופה ראשית", אך רגע לפני המאורע המרגש הרשתות החברתיות של כאן 11 חוות פריצה בלתי צפויה. מי החליטה לבצע את המהלך? לא אחרת מאשר כוכבה שביט.
ובכן כמובן מדובר בטריק שיווקי חביב למדי שמיועד להרים את המורל לקראת עלייתה של הסדרה. קרן מור, בדמותה של כוכבה, פרצה בכאילו לרשתות של התאגיד ופרסמה של מגוון פוסטים מצחיקים. למשל, התמונה בפייסבוק של הערוץ הוחלפה לזו של כוכבה והיא אפילו העלתה סטורי וכתבה בו "מה שווה תאגיד השידור אם אני לא שולטת עליו נבלות?" וצירפה את ההאשטאג "כוכבת שולטת". 
הפייסבוק כמובן לא היה הקורבן היחיד של הקופאית הידועה לשמצה. כוכבה הצליחה לגם לטוויטר שם שינתה את שם העמוד ל"כוכבה שביט - מלכת הדיגיטל של כאן". בטוויטר כוכבה הייתה מאוד פעילה וצייצה לא מעט. באחד מהם צירפה תמונה של אמנון (דב נבון) וכתבה: "למכירה סוברו ג'אסטי, יד ראשונה מקמצן. פרטים אצל אמנון, רחוב הפתיתים 4 יבנה".
גם חשבון האינסטגרם של התאגיד זכה לביקור של הקופאית, שם היא העלתה מגוון סרטונים, סטורי וכמובן שינתה את התמונה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה