טלוויזיה

מקופה ראשית ועד נועה קירל: לוח שידורי כאן 11 נחשף

ביום העצמאות ויום הזיכרון משיק התאגיד לו"ז מיוחד: ספיישל "זהו זה" עם תזמורת המהפכה, "עמוד האש" בצבע! "המרדף" מארח ספורטאים אולימפיים; עונה חדשה של "סיפורים מהכורסה" ; פרק מיוחד של "פרפר נחמד" עם ירדנה ארזי, ולקינוח - עונה חדשה של "קופה ראשית"
מערכת ice | 
כאן בשיא חדש במועמדויות לפרסי הטלוויזיה (צילום כאן 11, freepik)
לוח השידורים ליום הזיכרון לחללי מערכות ישראל וחגיגות העצמאות בכאן 11 פורסם והוא מסקרן למדי. ספיישל "זהו זה" עם תזמורת המהפכה, "עמוד האש" בצבע! "המרדף" מארח ספורטאים אולימפיים; עונה חדשה של "סיפורים מהכורסה" ; פרק מיוחד של "פרפר נחמד" עם ירדנה ארזי, ולקינוח - עונה חדשה של "קופה ראשית"
ערב יום זיכרון לחללי צה"ל
20:00 טקס יום הזכרון הממלכתי
20:45 חדשות הערב עם מיכל רבינוביץ'
21:15 "דפיקה בדלת"- סרט דוקו חדש 
לילה אחד, בשנות התשעים, צועד כוח של שייטת 13 למארב קטלני בלבנון. 11 חיילים נהרגים, וגופתו של אחד מהם, איתמר אליה, נשארת מאחור. 25 שנים אחרי, איה אליה, אחותו של איתמר, מפנה את המצלמה אל אחורי הקלעים של השכול. היא יוצאת לפגוש את צוות המודיעים, שתפקידם לבשר את הבשורה, חוזרת לבית ילדותה בערד לחקור עם הוריה את רגע הבשורה המרה ומשחזרת שברי זיכרונות שנצרבו בה כילדה. 

22:10 שירים לזכרם 
23:55 "שורשים באוויר"
01:04 "קרבות לילה"
02:11 "המראה של השמש"
03:11 "חיוך נצחי" - סרט תעודה ליום הזיכרון 
03:47 "מאז שנדב"
04:42 "הילדים של כולנו"
06:13 "אור של אמת"
כאן 11 חוגגים את יום העצמאות ה-75 של ישראל עם שלל תוכניות חגיגיות, בהם: יום שבת - 22.4 : בשעה 21:25 - "עמוד האש" בצבע! פרק הקמת המדינה, שעומד במרכז הסדרה המיתולוגית "עמוד האש", מקבל חיים חדשים בעזרת טכנולוגיה פורצת דרך וקטעי הווידאו ההיסטוריים שבו, ששודרו בשחור לבן, ייצבעו לראשונה.
ערב יום העצמאות
19:45 טקס הדלקת המשואות
21:35 "זהו זה!" - ספיישל ליום העצמאות
פרק מיוחד וכפול של "זהו זה" מופק לקראת יום העצמאות. שלושה שירים בליווי של תזמורת המהפכה יצולמו ב"קו רקיע" בנוכחות קהל. כמו בכל שבוע, גם כאן, יבצעו חברי "זהו זה" ביצועים חדשים לשירים ישראליים. אורחים נוספים יצטרפו אל גידי גוב, מוני מושונוב, שלמה בראבא, אבי קושניר ודובל'ה גליקמן למערכונים סאטיריים באווירת החג. הפרק יהיה באורך של כ-45 דקות וישודר בערב יום העצמאות.
22:40 "שלושה שירים" - עצמאות
אדפטציה להסכת "שיר אחד" ובמיוחד ליום העצמאות - איך כותבים שיר אהבה למדינה לאורך השנים, מהם הסודות והסיפורים מאחורי השירים? שלושה שירים משלוש תקופות שונות משקפים את הלך הרוח ואת התפתחות המדינה, מ"יונתן סע הביתה" של יהונתן גפן ונפתלי אלטר על הגעגועים מהניכר לארץ, דרך "איזו מדינה" של אלי לוזון ויוני רועה ועד "עשיתי" של ג'ימבו ג'יי והדור שעושה וי על כל מה שנחשב ישראלי.
23:30 נועה קירל לייב (שידור חוזר) 
00:40 מרתון קופה ראשית 
יום העצמאות ומוצאי יום העצמאות
09:30 טקס חיילים מצטיינים
11:00 חידון התנ"ך העולמי לנוער
13:20 "המרדף"  - יום העצמאות
ספיישל עצמאות אולימפי! הצטרפו לקרב-רב חגיגי עם נבחרת הספורטאים האולימפיים: נעם גרשוני, ורד בוסקילה, טוהר אבוטבול ועודד מכנס. בסדרת שאלות מיוחדות על מדינת ישראל (וקצת על ספורט...), האם הם יצליחו לאחד כוחות ולקחת מהצ'ייסר את הזהב?.
16:15 "צליל מכוון 2" - רבקה מיכאלי: צליל מכוון לרגל יום העצמאות ישודר אחד מפרקי הראיונות שנערכו עבור עונת ראיונות של הסדרה.
16:45 "הבלתי חשובים" עונה 3 - הניצב - קולנוע ישראלי
פרק מיוחד עם אותו דוד כהן שהיום כבר בן 80, והוא ככל הנראה הניצב שהשתתף בהכי הרבה הפקות קולנוע וטלוויזיה בתולדות ישראל – יותר מ-300 הופעות, חלקן בהפקות שנשכחו וחלקן בהפקות שהפכו לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית (צ'ארלי וחצי, סרטי אסקימו לימון, אקסודוס ועוד ועוד) אשר ישולבו לאורך הפרק, בדגש על הסצנות בהן רואים אותו משחק. זה פרק על הסרטים שהם חלק בלתי נפרד מהחברה שלנו, ועל אדם אחד שממשיך לחלום כבר יותר משישים שנה.
17:15 "סיפורים מהכורסה" עונה 3 - פרק 1
לכבוד יום העצמאות, סנונית ראשונה מתוך העונה החדשה של "סיפורים מהכורסה" בהשתתפות: ציפי שביט, צביקה הדר, שני כהן, רועי בר נתן, אושרית סרוסי, גלעד כהנא, גלית חוגי, אבי נוסבאום, רותם אבוהב ואוראל צברי! עשרה קומיקאים יושבים על בסלון ביתם, צופים בקטעי ארכיון נוסטלגיים מפניני רשות השידור, ומספרים את הסיפורים הכי אישיים, מוזרים, מצחיקים ומרגשים שלהם, שבהם בעצם – הסיפור של כולנו. והפעם הנושא הוא "מועדים לשמחה" בחגי ישראל ובשבתות, עם חלק נדיב שיוקדש ליום העצמאות. 
18:30 טקס פרסי ישראל
19:54 חדשות הערב עם מיכל רבינוביץ'
21:15 "קופה ראשית" קופה 4 - פרק 1
"שפע יששכר", הסופר הכי מטורלל בארץ פותח שוב את דלתותיו! ממתינים בהתרגשות בעמדות: רמזי, שירה (או ריקי, תלוי את מי שואלים...), כוכבה, אמנון, ניסים ואנטולי ואפילו נועה קירל, נציגתנו לאירוויזיון, תקפוץ לבקר! בסדרה משתתפים: קרן מור, נועה קולר, דב נבון, יניב סויסה, אמיר שורוש, דניאל סטיופין, יעקב בודו, יגאל עדיקה, אביבה נגוסה, דורית לב-ארי, רודי סעדה ורבים נוספים.
21:42 קופה ראשית קופה 4 - פרק 2 -  "מה שתגידו" : לאורך כל יום העצמאות קטעים של הצמדים יחברו בין התוכניות. במקום באולפן, ייצאו כל אחד מזוגות החברים לחגוג את הישראליות במקומות שונים בארץ במקבץ של כתבות חגיגיות. טל פרידמן ויוסי מרשק במטע חקלאי, משפחת פוליאקוב בהרכב מורחב עושים על האש, קותי סבג ומאיה בצלאל-עסיס במוזיאון חיל האוויר, אלי ביתאן ומנדי גרוזמן בחידון התנ''ך, אמה אלפי-אהרון ונועה אסטנג'לוב עם דור המייסדים.
1.5  - יום שני - בשעה - 21:15 
"מדורות השבטים": סיפורה של ישראל בדור האחרון: מרצח רבין ועד המהפכה המשפטית. סדרה חברתית-היסטורית, בת  חמישה פרקים, המתבססת על עדויות אישיות בשילוב חומרי ארכיון המביאים את סיפור ההתפרקות הישראלית לשבטים, שמגיעה לשיא בימים אלה ממש. הסדרה מתארת כיצד אירועים מרכזיים בדור האחרון, השפיעו ועצבו את תודעתם וזהותם של ישראלים רבים וכיצד החברה הגיעה למצב שבו היא נמצאת היום - מפורדת, חשדנית ומפוצלת.
כאן חינוכית - שידורי יום העצמאות 
יום שלישי- 20:50 : "ילדי בית העץ"
פרק מיוחד ליום העצמאות הופק בעונה החדשה של סדרת הילדים האהובה ילדי בית העץ, בפרק מתארחת אפי מהסדרה שקשוקה. לכבוד יום העצמאות טלילה רוצה להכין עוגיות כחולות מפירות הלילי פילי ומוכנה לעשות הכל כדי להשיג את הלילי פילי הזה. שניר מביא ליב"ה את אחיו הקטן ושומר עליו מכל משמר, אולי קצת יותר מדי.
יום שלישי- 20:30 : "שקשוקה" - פרק סיום העונה 
פרק לרגל יום העצמאות "מלחמת השחרור". בפרק לירי מילדי בית העץ נקלעת למשפחתו של אופק  ומאיימת על מקומו במשפחה כשנעמי מעדיפה אותה על פניו. לדור דואני נימאס להיות הילדה המוצלחת שכולם כל הזמן מצפים ממנה לשלמות. דור מצטיינת בספורט וחיים מבקש ממנה שתדגים את התרגילים לכלל הילדים שוב ושוב. הילדים מרגישים טינה כלפיה והיא לומדת שגם להצלחה יש מחיר. במהלך הפרק היא עוברת תהליך שחרור מהציפיות של כולם ממנה ומורדת בדימוי הילדה המצטיינת.
יום רביעי - 7:30 : "פרפר נחמד" - ירדנה ארזי
פרק מיוחד ליום העצמאות בו מתארחת ירדנה ארזי. בפרק החברים מאושרים על המתנה שהכינו לכבוד יום ההולדת למדינה - שיר חדש שישירו לישראל עם ירדנה ארזי. הבעיה היא שירדנה איבדה את הקול בדיוק ביום העצמאות… בפרק ישולבו סרטונים שמציגים את סמלי חג העצמאות, פעילויות ילדים בגן לקראת יום העצמאות, אירועי ערב יום העצמאות וביום עצמו, סיפור, פלסטלינוש ושיר חדש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה