טלוויזיה

לשחרר את שולי 2? מה קשור עם הפתעה גדולה יותר

שלישיית הקומיקאים הוותיקה כבשה את בתי הקולנוע עם יותר ממיליון כרטיסים שנמכרו בדרך לטופ 5 של טבלת כל הזמנים, ישחררו שני סרטים המשך ללהיט הענק שלהם מ-2022
מערכת ice | 
לשחרר את שולי (צילום ויקיפדיה)
מה קשור עשו את זה ובגדול ב-2022. שבועות ספורים בלבד אחרי הקרנת הבכורה, שלישיית הקומיקאים הצליחה להגיע לרף מיליון הצופים בבתי הקולנוע, בכך הסרט 'לשחרר את שולי' מיצב את עצמו כאחד הנצפים ביותר בתולדות הקולנוע הישראלי.
בזכות ציון הדרך המדהים, 'לשחרר את שולי', הסרט הקומי שובר הקופות של ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי, טיפס למקום הרביעי בטבלת הסרטים הישראלים הנצפים בכל הזמנים, והוריד למקום החמישי את 'שתי אצבעות מצידון' לו היו 922 אלף צופים. אבל זה לא הסוף וכעת מדווח כי מתוכננים שני סרטי המשך ללהיט, לשחרר את שולי 2 ו-3.

רק לפני שלושה חודשים התבדח אסי ישראלוף כאשר עלה מסר: "כמה זמן הייתי בחוץ, מי התגעגע אליי?", ופורסמה כרזה שהחלה לכאורה מכירת כרטיסים מוקדמת לסרט ההמשך ללהיט. אלא שלאחר מכן הקומיקאי הבהיר כי לכאורה החשבון שלו נפרץ.
במקום השלישי והמכובד ניצב הסרט האייקוני של אפרים קישון, שהוקרן לפני כמעט 60 שנה לראשונה, 'סלאח שבתי', שבו צפו על פי הנתונים הרשמיים כ-1.184 מיליון צופים בבתי הקולנוע ונחשב היום לנכס צאן ברזל.
את המקום השני תופס הסרט 'קזבלן' בכיכובו של יהורם גאון שהביא 1.22 מיליון ישראלים לבתי הקולנוע, אבל את הפסגה תופס 'אסקימו לימון', הסרט האייקוני של שנות ה-70, שנותר בפסגה מאז עם 1.35 מיליון צופים.
ההכנסות של השלישייה מסתכמות בעשרות מיליוני שקלים עבור כמות הכרטיסים שנמכרה בבתי הקולנוע השונים, האם עד הסרתו של הסרט מלוח ההקרנות הוא יצליח להגיע למקום הראשון על חשבון אסקימו לימון? ימים יגידו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה