טלוויזיה

שיהיה במזל: כוכבת "דברים מוזרים" בת ה-19 התארסה

אחרי גל של שמועות במשך כמה חודשים, עכשיו זה רשמי: מילי בובי בראון מאורסת לבחיר ליבה, שהוא לא אחר מאשר בנו של הזמר האגדי - ג'ון בון ג'ובי
מערכת ice | 
דברים מוזרים (צילום יוטיוב/ דברים מוזרים)
למי שלא מכיר, מילי בובי בראון היא שחקנית ודוגמנית אנגלייה. היא זכתה לפרסום בשל תפקידה כאילבן בסדרת המדע הבדיוני של נטפליקס "דברים מוזרים", עבורו הייתה מועמדת פעמיים לפרס אמי לשחקנית המשנה הטובה ביותר בסדרת דרמה. את המועמדות הראשונה קיבלה בגיל 13.
השחקנית בת ה-19 בישרה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא ובן זוגה החל מ-2021, ג'ייק בון ג'ובי, הגדול ממנה בשנה - מאורסים. בראון שיתפה תמונה של השניים, כאשר על האצבע שלה טבעת אירוסין מפוארת וכתבה: "אני אוהבת אותך כבר שלושה קיצים, אני רוצה את כולם!".
אם השם של בן זוגה של השחקנית מצלצל לכם מוכר, אז כן, אתם לא טועים - אכן מדובר בבנו של הזמר האגדי ג'ון בון ג'ובי. השניים חשפו את הקשר ביניהם בשנה שעברה, כאשר בון ג'ובי ג'וניור התלווה לבראון בטקס פרסי האקדמיה הבריטית. באוגוסט האחרון, כבר התחילו לרוץ שמועות על האירוסין של הזוג, כאשר הם צולמו על ידי פפארצי כשעל ידה של בראון טבעת שנראתה כמו טבעת אירוסין. ובכן, כעת הסוף לשמועות הגיע. שיהיה במזל!
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה