טלוויזיה

צופית גרנט מתפוצצת: "הלייבים המרושעים מנסים להוציא אותך קטן"

למגישה נמאס מהניסיונות של מיכל רנד להפריע לקשר שלה עם בעלה הזמר שולי רנד: "שקריים מיסודם, והכל על מנת לרסק ולהרוס את שמך ואת האמון בינך לבין ילדיך. אני מזמינה את כל ילדיך אליך הביתה באהבה ושמחה, שולי הדרישה היחידה שלי תהיה שינהגו בך בכבוד וסה"כ זה קורה"
מערכת ice | 
צופית גרנט (צילום כאן 11)
לצופית גרנט נמאס לשתוק. אחרי המלחמות הקשות עם מיכל רנד, גרושתו של שולי רנד, נכתב לו פרק חדש בעימות. אמש (ראשון) פרסמה מגישת הטלוויזיה הותיקה פוסט תמיכה בבעלה בפייסבוק שלה והדגישה את הקושי בקשר בצל הניסיונות שלה להפריע לכאורה.
גרנט פתחה וכתבה: "שולי, אהוב שלי, אני עדה ביום יום שלנו איזה אבא מדהים אתה, כמה אתה דואג לכל ילד שלך, איך אתה מתרוצץ בין ילד לילד, ובין שתי הבנות המקסימות שלך, בכל רחבי הארץ נותן לכולם הכל מכל וכל, זמן, הקשבה, מלא כסף, מממן להם את הטיפולים היקרים ביותר שיש, שכל ישר, דרך, תשומת לב מירבית באהבה אין סופית ורצון להושיע".

עוד שלחה עקיצה לגרושתו מיכל: "והלייבים המרושעים שמנסים להוציא אותך קטן הם שקריים מיסודם, והכל על מנת לרסק ולהרוס את שמך ואת האמון בינך לבין ילדיך. אני מזמינה את כל ילדיך אליך הביתה באהבה ושמחה, שולי הדרישה היחידה שלי תהיה שינהגו בך בכבוד וסה"כ זה קורה".
לסיום כתבה גרנט הנרגשת: "אני מתבוננת מן הצד כבר שנים ולא אשתוק יותר, אספר על התהליכים המוצעים ועל החבלה בדרך. אני גאה בך ואוהבת אותך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה