טלוויזיה

ריצ'רד גיר בדרמה רפואית במהלך החופשה: מדוע אושפז בבית החולים?

השחקן האהוב ריצ'רד גיר (73), יצא עם משפחתו לחופשה מפנקת במקסיקו, שהסתיימה בצורה רעה מאוד, זאת לאחר שגיר חלה בדלקת ריאות חמורה ואושפז בבית החולים המקומי
מערכת ice | 
ריצארד גיר ובת זוגו (צילום אינסטגרם @alejandragere)
השחקן האהוב ריצ'רד גיר (73), יצא עם משפחתו לחופשה מפנקת במקסיקו, שהסתיימה בצורה רעה מאוד. גיר חטף דלקת ריאות חמורה במהלך החופשה ואושפז בבית החולים המקומי.
על פי ד-TMZ, מקורבים לשחקן מרגיעים לגבי מצבו ואומרים ש"הכל יהיה בסדר". על פי הדיווח, גיר  שהה ליד נואבו ולארטה השבוע, שם חגג את יום הולדתה ה-40 של אשתו, אלחנדרה סילבה, יחד עם ילדיהם. 
על פי הדיווח, המקורות סיפרו כי  עוד לפני הנסיעה המשפחתית גיר פיתח "שיעול רע" שנמשך גם בזמן שהיה שם. אותם מקורות אף ציינו כי השיעול נעשה כל כך גרוע, עד שהוא נאלץ להיבדק בבית החולים. אחרי שהגיע לשם, אובחן גיר עם דלקת ריאות ואושפז למשך לילה שלם. גיר השתחרר למחרת היום עם מרשם לאנטיביוטיקה כדי למנוע את המחלה והחופשה של המשפחה עדיין נמשכת.
בסטורי שהעלתה אלחנדרה לחשבון האינסטגרם שלה ביום חמישי היא חשפה כי גם היא ואפילו גם כלב המשפחה היו חולים כולם כבר שלושה שבועות. בנוסף, העלתה סטורי נוסף ככל הנראה אחרי שגיר כבר שוחרר מבית החולים בו גיר אוחז בידו של בנו ועוטה מסכה על פניו כשהיא כותבת בנוסף: "עוד יום חוף עבורם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה