נדל"ן ותשתיות

למה ריצ'ארד גיר מכעיס את השכנים העשירים שלו?

ריצ'ארד גיר, אחד השחקנים הגדולים בתולדות הקולנוע, עורר את זעמם של השכנים העשירים שלו, ביניהם גם אחותו של ג'רי סיינפלד והוריה של השחקניות רוני וקייט מארה, אחרי שהוביל בניית מגדל סלולרי חדש בעיירה טוני בדפורד
מערכת ice | 
ריצ'רד גיר (צילום פלאש 90)
ריצ'ארד גיר, אחד השחקנים הגדולים בתולדות הטלוויזיה, עורר את זעמם של השכנים העשירים שלו, ביניהם גם אחותו של ג'רי סיינפלד והוריה של השחקניות רוני וקייט מארה,
אחרי שהוביל בניית מגדל סלולרי חדש בעיירה טוני בדפורד, כך פורסם היום (שלישי) ב"ניו יורק פוסט".
לגיר ישנה אחוזה באזור, וכמו כן קרקע של 14 דונם בה הוא מחזיק בשותפות עם יזם הנדל"ן ראסל הרננדז. גיר מעוניין להקים את מגדל הטלפון הסלולרי בגודל 130 רגל כדי למלא את פערי השירות והתקשורת אותה חווים התושבים באזור, שבכל זאת מתנגדים נחרצות לבנייתה בגלל הקרינה שהיא עלולה להביא איתה ובגלל שלטענת חלק מהם יפגע בנוף שיש להם לים.
אם הבניה אכן תאושר בסופו של דבר, חברת הנדל"ן של הרננדז תסדיר תביעה של "Verizon", שהגישה ענקית הטלקום, זאת לאחר שמועצת התכנון של בדפורד דחתה שתי חברות שהוצעו בעבר. 
כזכור, לאחרונה העמיד למכירה גיר את האחוזה שלו בפאונד רידג' הפסטורלית, ניו יורק, במחיר של 28 מיליון דולר. אחוזת הענק שמוכר גיר חולשת על שטח של כמעט 50 דונם, ושוכנת במרחק של כשעה נסיעה ממנהטן. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה