טלוויזיה

כוכבי הישרדות נפגשים שוב אחרי הריב הוויראלי: מה קרה הפעם?

באירוע השקה של מותג האיפור קיקו מילאנו נפגשו במקרה יוצאי הישרדות ספיר קשתי ואבירן שמואל, שניהלו לאחרונה ויכוח שרשת 13 נאלצה לגנוז. על פי הדיווחים השניים נמנעו מלהתקרב אחד לשנייה ולא החליפו אף מילה
מערכת ice |  1
הישרדות (צילום יחצ)
מותג האיפור הפופולרי קיקו מילאנו קיים שלשום אירוע השקה חגיגי לכבוד חגיגות העשור להשקת מוצר הדגל של החברה Unlimited Double Touch, במסגרתו ולכבוד הוולנטיין אף הושקה מהדורה מוגבלת לליפסטיק האהוב.
בהתאם לאירוע החגיגי, מיטב הביצה הגיע לציין את המאורע עם החברה בחנות הדגל בקניון איילון ברמת גן. בין הנוכחים היו גל רובין, ניר רגב, נעמה מריומה ואפילו יוצאי הישרדות ואבירן שמואל, שכזכור ניהלו ויכוח ויראלי לאחרונה שנגנז על ידי רשת 13. על פי הדיווחים מהמקום השניים התעלמו אחד מהשנייה ולא החליפו מילה.
המותג האיטלקי הגיע לארץ לאחר שנים רבות של המתנה, לפני כארבע שנים. לדברי נעמה רותם, מנהלת השיווק של הרשת, "זוהי השקה מרגשת וחשובה. רשת קיקו מילאנו, שמונה כיום 17 סניפים ברחבי הארץ, עתידה בשנה הקרובה להמשיך ולגדול ולפתוח סניפים נוספים ברחבי הארץ ולאפשר ללקוחות רבות ליהנות מהמוצרים האיכותיים של המותג במחירים נוחים ואטרקטיביים.
כזכור, הריב בין כוכבי הישרדות התרחש במהלך צילומי הפרק החדש של 'מהדורת השבט' לסיכום פרק ההדחה של 'הישרדות' בסיומו הודחה ספיר קשתי. במהלך הדיון הרוחות בין קשתי לבין אבירן שמואל התלהטו, מה שהוביל לפיצוץ הצילומים וכמו כן, לגניזת הקטע המדובר, במסגרתו המגיש, קובי מחט, גם נאלץ לטפס על השולחן כדי להפריד בין הניצים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה סדר היום ללי חג הפסח
    דרבה 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי שלום
    סגור