ויראלי

ויקטוריה בקהאם חוטפת אש: "בלי איפור?! עם מלא פילטרים"

כוכבת הספייס גירלז לשעבר העלתה סרטון באינסטגרם שלה בה טענה כי אינה מאופרת. העוקבות שלה דווקא חשבו אחרת ולא הסתירו את זה בתגובות
מערכת ice | 
ויקטוריה בקהאם (צילום מתוך האינסטגרם)
הכוכבת ויקטוריה בקהאם, בעלת מותג ביוטי, ספגה השבוע אש מהעוקבות שלה באינסטגרם, לאחר שטענה בסרטון שהיא לא מאופרת, מה שעורר גיחוך בקרב רבות מהתגובות.
בסרטון שהעלתה שלשום, הספייס גירל לשעבר בת ה-48 הסבירה לצופים מדוע היא לא התאפרה בתחילת הקלטת לפני שהציגה את קולקציית הקוסמטיקה שלה. פוש ספייס סיפרה למצלמה שהיא בפריז וטענה שזה עתה יצאה מהמקלחת כשהיא תיעדה את עצמה. "אין לי איפור, רק סרום וקרם הלחות המחדש את התאים שלי, כך שהעור שלי מוכן", אמרה האם לארבעה.

כמה מתוך 30.5 מיליון העוקבים שלה באינסטגרם הביעו את אי הסכמתם לכך שהפנים שלה נראות טבעיות ולא אמת חשבו שהיא נטולת איפור. "היא הגיבורה האולטימטיבית שלי, אבל אם היא בלי איפור אז עם 27 פילטרים", כתבה אחת המגיבות.
 
"הפילטרים עושים את העבודה שלהם! אני חושבת שאת מדהימה וטרנדית להפליא אבל אני מקווה שתהיי יותר כנה ושקופה, נשים צעירות לא צריכות להשוות את עצמן לפילטרים", כתבה אחרת.
הזמרת לשעבר שהפכה ליועצת אופנה משתתפת בשבוע האופנה בפריז עם בעלה דיוויד בקהאם ובנם קרוז בקהאם. אולי היא מנסה קצת לברוח מהתקשורת הבריטית, שכן זו דיווחה באחרונה כי למותג האופנה "ויקטוריה בקהאם" יש חובות בגובה 66.3 מיליון ליש"ט (כ-280 מיליון שקל).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה