טלוויזיה

כוכבת רוקדים עם כוכבים חושפת בדמעות: "מנסה לעכל, יושבת לחוצה"

קים אור אזלואי הצעירה תיקח חלק בעונה החדשה של רוקדים עם כוכבים ותצטרף לעופר שכטר ודנה גרוצקי: "התמסרתי לזה, לרגע השינוי, לכל אודישן שבא, בראבק, אבל בעיקר התמסרתי לאמונה. אני באמת האמנתי, מאמינה ואמשיך להאמין בלב שלם שמה ששלי - שלי, בזמן שלי"
מערכת ice | 
קים אור אזולאי (צילום Magma Images, אינסטגרם/ קים אור אזולאי)
רק לאחרונה נודע כי דנה גרוצקי, המגישה הוותיקה בקשת 12 שמובילה בימים אלה תכנית חדשה עם מעיין אדם, תככב על המסכים של כולנו בעוד תוכנית ריאליטי אהובה, רוקדים עם כוכבים, כאשר היא לוהקה להתחרות בעונה הקרובה.
כעת נודע כי מי שתצטרף אליה ואל עופר שכטר בעונה החדשה של הריאליטי היא כוכבת הרשת הצעירה קים אור אזולאי, שבגיל 20 תהיה המשתתפת הכי צעירה בתולדות תכנית הריקודים.
הכוכבת הצעירה מאוד התרגשה מהזכות לקבל את המקום בעונה החדשה והיא העלתה על כך סטורי מרגש במיוחד: "לפני שעה עם דמעות בעיניים, מעכלת/מנסה לעכל הכל. לפני חודש נכנסתי ל-2023 בחוסר ידיעה מוחלט למה תביא איתה השנה הזאת. המטרות הגדולות שלי נשאו אותן מטרות מגיל 10, אבל לא ידעתי לשים את היד על המטרות הנקודתיות. הרגשתי שאני פשוט לא יודעת, לא יודעת לאן השנה הזאת תיקח אותי. אבל התמסרתי לזה, לרגע השינוי, לכל אודישן שבא, בראבק, אבל בעיקר התמסרתי לאמונה. אני באמת האמנתי, מאמינה ואמשיך להאמין בלב שלם שמה ששלי - שלי, בזמן שלי". 
לסיום כתבה: "והנה פתאום. ב-3 שיחות טלפון, כולן באותו יום אגב, קיבלתי תשובות חיוביות משמחות שהרעידו את עולמי, תרתי משמע. אני כבר כמה ימים יושבת בבית, לחוצה, מאושרת, עם בטן שעושה סלטות באוויר מהתרגשות. איזה תקופה מחכה לי. לנו. בהצלחה ורק בשורות טובות. אל תפסיקו להאמין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה