טלוויזיה

כוכבת ארץ נהדרת בחשיפה מרגשת: "הבוקר התעוררתי בתחושת חרדה"

על רקע הכוונה של שר התקשורת החדש לסגור את תאגיד השידור, שחקני ישראל נרתמים לעזרתו ודורשים לבטל את הגזרה
מערכת ice |  1
תום יער (צילום מתוך האינסטגרם)
בשבועות האחרונים נשמעים עוד ועוד חששות בנוגע לסגירה של תאגיד השידור בישראל, זאת בעקבות רצונו של שר התקשורת הנכנס, שלמה קרעי. מיטב שחקני ארצנו התגייסו למען התאגיד והביעו את תמיכתם ברשתות החברתית. תום יער כתבה: "הבוקר התעוררתי בתחושת חרדה שאולי יסגרו את המקום הנפלא הזה. אל תתנו לאף אחד לסגור את התאגיד. לא נישאר ככה בכיף אם המצב יימשך".
אלונה סער, כוכבת הסדרה "המפקדת" של כאן 11, כתבה: "תרבות היא הכרח. סגירת התאגיד תפגע אנושות בתרבות ובאנשיה – עובדיה וצורכיה. אפשר ומבורך להעביר ביקורת על כל גוף והתנהלותו, אבל לסגור אותו תהיה עוולה וכולנו נשלם עליה". עידו מוסרי, שמככב באחד הלהיטים של התאגיד "היהודים באים", כתב כך: "אל תסגרו את תאגיד השידור הציבורי, שצמח בשנים האחרונות להיות כה משובח ונותן במה לכל חלקי החברה בישראל. אל תחבלו בזהות התרבותית שלנו. עד שצומח פה משהו טוב – אל תהרסו אותו".
גורי אלפי פרסם הודעה ארוכה בנושא וכתב בין היתר: "מכירים את זה שאומנים הם הראשונים להתגייס לכל קמפיין תמיכה, לכל התנדבות, בכל נושא...אז הפעם אנחנו צריכים את העזרה שלכם. את הקול שלכם. האיום בסגירת השידור הציבורי צריך להלחיץ גם אתכם! כל התוכניות האלה בתמונות לא היו יכולות להיות משודרות בשום מקום אחר חוץ מהשידור הציבורי. יודעים איך אני יודע? כי ניסיתי...ואף אחד לא רצה. התכנים שהייתי שותף להם ועוד המון תכנים אחרים לא היו זוכים להגיע למסך אלמלא השידור הציבורי".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמותי אמן אישה רעה. את וחברייך הגזענים בארץ נהדרת ובתאג (ל"ת)
    י ש 01/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור