טלוויזיה

דרמה בהישרדות: האם הפרישה של דניאל ציוני מבוימת?

דניאל ציוני פרש מהישרדות למרות שכלל לא היה מועמד להדחה והעלה תיאוריות רבות לפיהן ההפקה שילמה לציוני בתמורה לפרישתו כדי להציל את גיא רוזן, וכמו כן חלקם אף טענו כי ני הוא שתול של ההפקה. איך ציוני הגיב לדברים?
מערכת ice | 
הישרדות (צילום מסך רשת 13)
השורד דניאל ציוני, הימם את משתתפי הישרדות ואת הקהל בבית כשהחליט בפרק ששודר אמש (שבת) ברשת 13 לפרוש מהתוכנית, למרות שמקומו במשחק היה בטוח ומי שצפוי היה להיות מודח הוא השורד גיא רוזן. 
בצעד מפתיע ודרמטי במיוחד, ציוני  הודיע לחברי השבט כי הוא פורש מהמשחק בשיא, לאחר שהשיג את אשר רצה, וזה לחוות את תחושת השייכות לטענתו. מיד לאחר הפרישה, הצופים האדוקים של הישרדות החלו להציף את הרשתות החברתיות בשמועות לפיהן ציוני פרש לאחר שההפקה שילמה לו כסף בתמורה לפרישתו וזאת כדי להציל את גיא רוזן ולשמור עליו במשחק. חלק מהם אף העלו תאוריית קונספירציה לפיה ציוני הוא שתול של ההפקה והוא פרש רק כדי להשאיר את רוזן במשחק.
כעת, ציוני הגיב על השמועות בראיון ל-TMI בו הוא סיפר: "מה שהצופים ראו על המסך זה בדיוק מה שקרה, עד הרגע האחרון התלבטתי אם להישאר ולכתוב את השם או ללכת על פי צו ליבי. במהלך בפרקים נחשפתם לדניאל החייכן, הצבעוני, המעניין אבל בפנים חוויתי מלחמה רצינית מאוד. צר לי שזה מה שהצופים חושבים ואגדיל ואומר שליבי איתם אבל לחוויה הזאת הגעתי עבור עצמי בלבד ולא כדי לרצות אף אחד".
לסיום כתב ציוני: "אין לי ולו מילה רעה אחת על הפקת 'הישרדות' שהייתה באותם ימים כמו אמא ואבא בשבילי בקצה השני של העולם. את המסע שלי באי סיימתי ונתתי הזדמנות אופציה לחבריי לשבט לסיים אותו בדרך שלהם בדיוק כמו שעשיתי זאת בדרך שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה