טלוויזיה

כוכבת הישרדות פותחת הכל על הסכסוך בין משתתפי העונה

גל רובין, כוכבת העונה החדשה של הישרדות, דיברה על הקמפיין החדש להלבשה תחתונה ועל הסכסוך בין המתמודדים בהישרדות: "היו צקצוקים של אנשים בקאסט"
מערכת ice | 
גל רובין (צילום אור גפן)
העונה החדשה של הישרדות ברשת 13 הביאה לנו למסך מספר שורדים אלמוניים לקהל הציבור הרחב בישראל, אך גם כמה כאלה שכבר עשו דבר או שתיים בתעשייה. אחת מהן היא השורדת גל רובין, שהשתתפה בתוכנית המסקרנת של כאן 11, "עוד ניפגש", זאת לאחר שהחליטה להתגרש מבעלה החרדי, מה שגרם לה להתנתק לחלוטין מאביה, ושם היא יצאה במסע כדי לחדש את הקשר שלהם.
היום (חמישי) גל רובין הצטלמה קמפיין ראשון ולוהט במיוחד להלבשה תחתונה. השורדת הצטלמה לקמפיין של ETAM המותג הצרפתי הידוע שהגיע למשביר. הצילומים התקיימו במלון דיוויד טאוואר שבנתניה. השורדת גל רובין שקטפה קמפיין לאחר עליית הישרדות, הצטלמה בתחתונים וחזייה והרגישה מחויכת ומאושרת מתמיד.
במהלך הצילומים, רובין התראיינה ל-TMI וסיפרה על התחושה שלה להצטלם לראשונה עם תחתונים וחזייה: "מרגיש לי מאוד מיוחד. מרגיש להגיע לעוד פסגה שאני כובשת כאמא לשישה שעולה על הלבשה תחתונה, ולא הדוגמנית המדויקת, אני זאת שיש לה סמני מתיחה ואחרי שש לידות".
על הסכסוך במהלך הישרדות עם שאר המתמודדים היא סיפרה: "תמיד יהיו את אלה שאוהבים יותר ופחות. אני רואה את ההתנהלות שלי באי ואני רואה איך אני מפרגנת לכולם מי שמגיע לו מגיע לו. אני לא מרגישה מוחרמת, נכון שהיו ציקצוקים, אבל אני מרגישה שאני מביאה את עצמי מאה אחוז".
עוד הוסיפה וסיפרה על הסכסוך עם שאר המתמודדים כי: "אני עניתי בצורה כנה ויצא שיש כאלה שאהבו יותר ואהבו פחות, ואני לא אתמקד בזה. הכל בסדר ואני ארגיע את כולם, הכל טוב. היו צקצוקים של אנשים בקאסט"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה