טלוויזיה

העונה החדשה של קופה ראשית קרובה מתמיד

צילומי העונה הרביעית של קופה ראשית צפויים להסתיים בשבוע הקרוב, ובמידה ולא יהיו הפתעות התכנית צפויה לעלות לשידור בעוד כחצי שנה לפחות
מערכת ice |  1
קופה ראשית עונה שלישית (צילום כאן 11)
יש למה לחכות: צילומי העונה הרביעית של סדרת הקאלט האהובה "קופה ראשית" יסתיימו השבוע, וכעת מתחילה מלאכת העריכה הסזיפית. לפי פרסומים בתאגיד השידור הציבורי מסרו כי התכנית תעלה לשידור "בעוד חצי שנה לפחות", כמו כן לפי חלק מהערכות התכנית תעלה רק בתחילת החורף הבא.
לפי יוצרי הסדרה העונה החדשה תהיה מלאה בהפתעות וליהוקים מרגשים לצד השחקנים הוותיקים והאהובים: דב נבון, נעה קולר, קרן מור, אמיר שורש, יניב סוויסה, דניאל סטיופין ועוד. מי שעוד צפויה לקחת חלק בעונה הנוכחית היא לא אחרת מנועה קירל, שלצד החזרות לאירוויזיון והקריירה הבינלאומית, התיצבה לימי הצילום של קופה ראשית ותגלם ככל הנראה את דמותה במהלך הסדרה.
למי שהספיק לשכוח הסדרה מתארת באופן קומי וסאטירי את היחסים היום-יומיים הנרקמים בין עובדי סניף רשת "שפע יששכר" ביבנה. את ההתרחשויות בסניף מתעד צוות צילום, ובין התרחשות להתרחשות השחקנים מתארים לעיני המצלמה את מה שחוו. את הסדרה יצרו יניב זוהר ונדב פרישמן, מביים קובי חביה ומפיקה חברת "יולי אוגוסט הפקות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סדרה מעולה! מטורפת עליה!! (ל"ת)
    טיטי 01/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור