טלוויזיה

האח המועדף? הפרקים החדשים בדוקו של הדוכסים יעסקו ביחסים בין האחים

על פי הטריילר החדש לפרקים הבאים בסדרת הדוקו של הארי ומייגן מסתמן כי הנושא העיקרי יעסוק ביחסים בין האחים והעזיבה של הזוג את בית המלוכה
מערכת ice |  1
הנסיך וויליאם והארי (צילום פייסבוק)
סדרת הדוקו החדשה של נפטליקס, בשיתוף הדוכסים הארי ומייגן עושה לא מעט כותרות מאז שעלו שלושת הפרקים הראשונים. כעת, לקראת עלייתם של פרקים נוספים ביום חמישי הקרוב הופץ הטריילר החדש שמציג שינוי קל בתוכן. כעת השיח יעבור מהרקע על היחסים בין הזוג לשבר שנוצר בינם ובין משפחת המלוכה.
בטריילר הארי מספר כיצד בית המלוכה עושה גזלייטינג, אם כי לא ברור באיזה מובן ויתרה מכך הוא מסביר שבית המלוכה בחר להגן על אחיו הגדול והמלך לעתיד ויליאם. מייגן מוסיפה כי לא רק זרקו אותה לזאבים, אלא היא היוותה המזון לזאבים. מרואיין אחר טוען שהממסד אף שכר אנשים על מנת שיפיצו ידיעות שקריות על הזוג המלכותי. 
העזיבה של הזוג את בית המלוכה גם מוזכר בטריילר והארי אומר כי הם נמצאים בטיסת השחרור שלהם וכי המלחמה על המשפחה שהזוג רצה להקים היא מלחמה ששווה להילחם עבורה.
עם זאת, על רקע הטריילר דוברת מטעם הזוג מסרה כי היחס כלפי מייגן והמחסור באבטחה זו לא הסיבה לבחירה של הזוג לעזוב את הממסד אלא דווקא הרצון שלהם לעסוק בפעילות ציבורית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיתפקססו על שקר אחיד (ל"ת)
    שקרנים כמו ביבי 03/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור