טלוויזיה

זוכת האח הגדול נחשפת: באיזו אפליקציה היא מחפשת אהבה?

תקוה גדעון, זוכת הריאליטי "האח הגדול", מחפשת אהבה חדשה, ופתחה חשבון באפליקציית ההיכרויות "באמבל", מה שמראה על רצינותה, שכן באפליקציה רק נשים יכולות לעשות לייק
מערכת ice | 
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
תקוה גדעון, זוכת הריאליטי "האח הגדול", מחפשת אהבה. בזמן שתוכניות השידוכים הפכו לפופולאריות ביותר על מסכי הטלוויזיה, גדעון החליטה ללכת על השיטה הישנה והאהובה ופתחה פרופיל באפליקציית ההיכרויות הפופולארית - "באמבל".
גדעון, שהזוגיות המתוקשרת שלה בבית האח הגדול עם ליאור דואק זכורה לכולנו, שומרת כבר שנתיים על הסטטוס שלה כרווקה, ונראה כי כעת היא החליטה לצאת שוב אל השוק בתקווה למצוא את האחד שלה, דווקא ממקום פחות מוכר. גדעון בחרה דווקא בבאמבל, למרות שישנן אפליקציות פופולאריות יותר כגון "טינדר" ו-"או קיי קיופיד", מה שמראה עוד יותר על הרצינות שלה.
כידוע, באמבל היא אפליקציה בה הנשים הן אלו שעושות את הצעד הראשון לקראת הגבר שמצא חן בעיניהן על פי התמונה ופרטיו האישיים. אז האם זה הסוף לחיי הרווקות של גדעון? ימים יגידו. לנו רק נותר לאחל לה בהצלחה.
כזכור, לאחרונה גדעון הביעה את מורת רוחה מהאפשרות שתהיה תחבורה ציבורית בשבת בישראל: "כדי שאנשים ייהנו מתחבורה ציבורית בשבת, הרבה אנשים יצטרכו לוותר על השבת שלהם", כתבה גדעון ברשתות החברתיות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה