טלוויזיה

הבן של אורנה בנאי מככב: זה התפקיד החדש שקטף

אמיר בנאי, הבן של אורנה ושחקן מוכשר בפני עצמו, לוהק לסדרת המתח והריגול של קשת 12 "האויב שבתוכנו"
מערכת ice | 
אמיר בנאי (צילום שי פרנקו, צילום מסך פייסבוק)

את הבן של אורנה בנאי כבר אין צורך להציג. הבחור הצעיר (18) כבר כובש שטיחים אדומים, מככב בסדרות נוער וחובק זוגיות עם שחקנית אחרת ומבוגרת ממנו, נועה ריינולד. עכשיו, בעודו מככב בסדרת המתח לנוער "המתחם ה-25", בנאי הבן לוהק לסדרה חדשה של קשת 12, גם היא סדרת מתח בשם "אויב שבתוכנו". 

על אף גילו הצעיר, קריירת המשחק של אמיר התחילה מזמן. ב-2013 הוא התארח בתוכנית הבידור "מצב האומה", התוכנית שבה אימו אורנה הצחיקה את הפורום במשך שנים. שנתיים אחר כך הוא הגיע להופעות אורח ב"ארץ נהדרת" וב-2016 השתתף במחזמר "אופוריה - העיר השמחה בעולם". אחרי שלקח הפסקה מעולם המשחק, השנה הוא חזר לתעשייה ובגדול כשהופיע בכמה סדרות ובהן "שעת אפס", "שקשוקה", "מיוחדת", "אינפיניטי" ו"המתחם ה-25".
 

לאחרונה התראיינה בת זוגו של בנאי, השחקנית נועה ריינהולד, וסיפרה שבזכות הסדרה היא זכתה לחוות אהבה ענקית. ריינהולד (23.5) סיפרה שהיא לא מתרגשת מהבדלי הגילאים ושאמיר מלמד אותה המון. זוג השחקנים הכירו על הסט של סדרת הנוער "אינפיניטי" שבה ריינהולד מגלמת תלמידה מחוננת שמנסה להתקבל לתחרות מתמטיקה. בנאי מגלם את אלימלך שמאוהב בנערה החכמה. הקשר האינטלקטואלי בסדרה גלש לחיים האמיתיים, והזוג יחד כבר כמה חודשים. כל אחד מהם גר אצל ההורים אבל ריינהולד סיפרה בראיון שהם נפגשים הרבה ואוהבים להיות בבית ולצפות בסרטים. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה