טלוויזיה

הבן של אורנה בנאי קוטף תפקיד ראשי ראשון

כאן חינוכית תשיק בתחילת ספטמבר סדרת מתח חדשה לילדים ולבני נוער שעוסקת  במאחורי הקלעים של גן החיות. יש למה לצפות 
מערכת ice | 
המתחם ה-25 הסדרה החדשה של כאן (צילום מיכה לובטון)

כאן חינוכית יוצאת עם סדרת מתח חדשה לילדים ולנוער תחת השם "המתחם ה-25". הסדרה מספקת מבט אל אחורי הקלעים של גן החיות ומלמדת על אהבת בעלי החיים, העמקת הקשר בין בעלי החיים לבני נוער, ובעיקר על התרומה לכל המעורבים ביחסים בין אדם לבעלי החיים. 


הסדרה מגוללת את סיפורו של אוריה (אמיר בנאי) שמגיע לגן החיות לריצוי עבודות שירות. אוריה משתלב בצוות "ינשוף" - קבוצת נערים ונערות שמטפלים בחיות הגן לצד הצוות המקצועי, בהובלת המדריך הנערץ גיורא. לאוריה היה נדמה שהוא עלה על המסלול הנכון בדרך לתיקון והגשמה עצמית, אבל אירוע גניבת העיט מאיים למוטט את החיים החדשים שבנה. אוריה יודע שהוא לא אשם, והוא גם יודע שבאותו הלילה לא היה לבד בגן. היה שם מישהו נוסף – וגם לו יש סוד מטריד משלו. במסע של אוריה להוכיח את חפותו הוא יגלה את האמת שרוחשת מתחת לפני השטח, והיא אפלה ומסובכת הרבה יותר ממה שהיה נדמה לו.
 


בסדרה משתתפים: אמיר בנאי, עידו טאקו, מיכאלה מזרחי, יפתח קליין, אביב טומי כרמי, דני שטג, איימי שפנר, אלעד תורג'מן, מורין אמור, שאדי מערי, יואב רוטמן ורבים נוספים. יוצרי הסדרה הם רז יובן ואלעד חן והבמאי אביעד קידר. השידורים יתחילו החל מה-4 בספטמבר, בימי ראשון עד שלישי בשעה 16:00. בסך הכל יהיו 20 פרקים, שכל אחד מהם באורך 25 דקות.  

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה