טלוויזיה

מה גרם ליבגני זרובינסקי לפוצץ ראיון בחדשות 13?

אושיית הרשת התראיין לנריה קראוס בחדשות 13, בעקבות דבריו של מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי על חסימת הרשתות החברתיות, ולא הצליח לשמור על האיפוק
מערכת ice |  1
יבגני זרובינסקי
אושיית הרשת והעיתונאי, יבגני זרובינסקי, התראיין היום ל"לפני החדשות" בערוץ 13, בעקבות דבריו של מפכ"ל המשטרה, קובי שבתאי, על כך שבעת אירועים אלימים, יש לחסום את הרשתות החברתיות. את הראיון קיימה נריה קראס והוא הגיע לטונים צורמים במיוחד.
קראוס שאלה: "אתה מצליח להבין אולי היגיון מסוים במה שהוא אומר, כשהוא מדבר על הסתה לפיגועים ברשתות החברתיות?". זרובינסקי השיב: " לא, אני לא. אז אני אגיד לך מה, זה כמו שאני אלך ואתקוף מישהו ברחוב - יבואו אלי ויעצרו אותי, נכון? אז אם מישהו העלה משהו שמסית לאלימות או שהוא קורא לאלימות, שילך ויעצור אותו".
"כתבת הבוקר באינסטגרם: 'בוקר טוב איראן'", אמרה המראיינת. "זה לא רק איראן, אפילו באיראן יש פייסבוק. אני אומר לך שיעקב שבתאי, אם הוא לא יודע להשתלט על אזרחים ולהשתלט על בן אדם ספציפי שגורם לאלימות – הוא צריך ללכת הביתה, התפקיד הזה לא מתאים לו. ואני לא מתאר לעצמי איך אנחנו נראים בעולם, זה המצאות של פוטין.
 
"עצם זה שאנחנו מדברים על זה כרגע – זה מעצבן אותי. למה? כי זה בעצם נותן לגיטימציה למה ששבתאי אמר ולהצעת החוק של גדעון סער על סתימת פיות ברשתות החברתיות, שזאת צנזורה וזה מעצבן אותי שאנחנו מדברים על זה, כי אנחנו נותנים לגיטימציה לרעיונות שלהם שמחלחלים לציבור", המשיך זרובינסקי. בשלב זה, אושיית הרשת איבד את שלוותו, אמר: "אני לא מעוניין להתראיין, להגיד לך את האמת", הוציא את האוזנייה מהאוזן, קם מהכיסא ונעלם מהפריים. קראוס נשארה המומה מול המצלמות ונאלצה להמשיך לנושא הבא.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תודה יבגני
    אמונה 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קול שפוי בודד במדינה
    סגור