טלוויזיה

כתב חדשות 12 במתקפה נגד צה"ל: "אנאלפביתים, איזה בושות"

אילן לוקאץ' עבר ליד שער מחנה צריפין והזדעזע מטעות ניקוד בשלט הכניסה הנושא את שמו של יגאל ידין. "צה"ל שלום, תלמדו לנקד!", זעם העיתונאי, והתגובות המשעשעות לא אחרו לבוא
מערכת ice |  1
אילן לוקאץ' (צילום פלאש 90/ משה שי, טוויטר)
על קוצו של יוד? העיתונאי אילן לוקאץ', כתב ותיק בחדשות 12 ידוע כצבעוני במיוחד וכאחד שלא נוהג להסתיר את דעתו ולהתבטא בחריפות. אך הפעם הפתיע לוקאץ' כשהחליט לצאת דווקא נגד הגוף הפופולארי ביותר בישראל – צה"ל.
לוקאץ' הזדמן למחנה צריפין בראשון לציון, הנקרא על שם הרמטכ"ל לשעבר רב אלוף יגאל ידין. מה שהפריע לו מאוד הוא הניקוד השגוי לטענתו של שמו של ידין, בשער הכניסה למחנה. ובתמצית – קמץ במקום פתח ו-ג' דגושה. אבשלום קור לא היה מנסח את זה טוב יותר.
את זעמו החליט לוקאץ' לבטא בטוויטר שלו, בציוץ חריף: "צה"ל שלום, תלמדו לנקד יא אנאלפביתים. איזה בושות". לוקאץ' ניקד נכון את השם "יגאל" וגם תייג את צה"ל ואת רפי מוזס, חובב הלשון העברית התקנית.
 
הגולשים לא פספסו הזדמנות להסתלבט בתגובות, כשאחד מהם כתב: "מקווה שהמנקדים לא שב"חים", ואילו אחר עקץ: "יגעל ידין". גולש נוסף תיקן דווקא את לוקאץ' עצמו כשכתב: "נדמה לי שיש לומר 'אילו' בושות". תגובה חריפה יותר העירה כי "ניקדו בדיוק כמו שמבטאים, נודניק טרחן!". התגובה המצחיקה ביותר ציינה כי לא מדובר בניקוד, אלא במורס.

בשבוע שעבר תקף לוקאץ' את שריונו של עו"ד משה סעדה ברשימת הליכוד, כשכתב: "אנשים מלקקים במשך שנים, מנשקים סוליות בוקר וערב, מעבירים כתובת מגורים למעמקי החריץ, אוכלים כאפות בטוויטר שהם סמרטוטי ריצפה. בא סעדה עם סיפור ישן אחד ואחרי שבועיים מקבל שיריון במקום ריאלי. אין צדק".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה
    מי 09/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מתקן האומה, שיאסוף את הקוקו
    סגור