טלוויזיה

אדם נוימן בנעלי בית: כך תראה הסדרה על חייו

הסדרה החדשה של אפל TV פלוס מיועדת לעלות באביב הקרוב ומבוססת על סיפורו של אדם נוימן מייסד WeWork. הסדרה מתמקדת גם בחייו האישיים של היזם הישראלי המגולם בידי ג'ארד לטו, ותציג באופן נרחב את הזוגיות שלו עם רקבה, המגולמת בידי אן האת'וויי.

מערכת ice | 
נוימן לטו (צילום apple TV)
המפיקים של הסדרה WeCrashed, המבוססת על סיפורו של מייסד WeWork אדם נוימן, אומרים שהם לא דיברו עם ג'ארד לטו כל זמן צילומי הסדרה החדשה שלהם שעתידה לעלות באביב ב- Apple TV+. "דיברנו רק עם אדם נוימן", מבהיר אחד מהם, בהתייחס למייסד המיוחד ומעורר המחלוקת של WeWork שמגלם השחקן בדרמה שלהם בת שמונה פרקים. "ג'ארד ממש נכנס לדמות בשלמות עם מבטא ישראלי"
WeCrashed - המבוססת על הפודקאסט באותו שם - מתעדת את העלייה המטאורית של חברת חללי העבודה המשותפים WeWork, ונפילתו של נוימן מהפרשה שהובילה לפרישתו מתפקיד המנכ"ל ב-2019 על רקע דיווחים חריפים הטוענים ליחס מביש לצוות ולפרקטיקות פיננסיות מפוקפקות. בעבר פורסמו תמונות מאחורי הקלעים של סט הצילומים,  אך כעת אתר אנטרטיינמנט וויקלי מפרסם לראשונה תמונות רשמיות מהסדרה.
 
לב הסדרה הוא מערכת היחסים של נוימן עם אשתו, רבקה, שהתמודדה עם האשמות דומות על התנהגות מעוררת מחלוקת כמנהלת WeWork. מה שמייחד את הסדרה הזו משאר הסדרות בז'אנר הזה הוא שהסיפור מסופר דרך הפריזמה של הפאוור-קאפל הזה. כאשר פולחן האישיות בעסק לא נגמר שם אלא ממשיך גם לבית.

כדי לגלם את רבקה בעלת הקול העמוק והסמכותי, המלהקים חשבו מיד על אן האת'ווי. "נהיינו אפילו יותר מוקסמים של רבקה מאשר זו של אדם נוימן, מה שאומר לא מעט", אומר אחד המפיקים, "יש מורכבויות רבות בדמות - זה דרש שחקן בעל מיומנות בלתי רגילות כדי ללכוד את כל הגוונים באישיות שלו".
מוטיב היוניקורן עובר בסדרה, וקורץ לאופי המיתולוגי שאימצו לעצמן חברות שטובות מדי מכדי להיות אמיתיות כמו שקרה ל- WeWork, שבשלב מסוים הוערכה ב-47 מיליארד דולר. ויוצרי הסדרה אומרים שמבחינתם מדובר גם באזהרה לבאות, משום שאנחנו כחברה ממשיכים ונסחפים בהערכה ליוניקורנים וברעיון הזה שאפשר להתעשר מהר. והסיפור של אדם נוימן, שאמר בצורה לא אירונית שהוא רוצה להיות טריליונר, הוא תמרור אזהרה לכל מי שבתעשייה הזו וחולם חלומות פרועים על התעשרות מהירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה