טלוויזיה

מגישת הטלוויזיה עוררה סערה אנטישמית - וסיימה את דרכה בערוץ

מגישת הטלוויזיה של רשת סקיי ניוז, בלה דונאטי, שעוררה סערת ענק אחרי שבראיון עם דני דנון היא השוותה בין הגירה מרצון מעזה לבין השואה, מסיימת את תפקידה בערוץ אחרי שהחליטה לעזוב את רשת הטלוויזיה הבריטית, שלא חידשה לה חוזה
מערכת ice | 
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
מגישת הטלוויזיה של רשת סקיי ניוז, בלה דונאטי, שעוררה סערת ענק אחרי שבראיון עם דני דנון היא השוותה בין הגירה מרצון מעזה לבין השואה, מסיימת את תפקידה בערוץ אחרי שהחליטה לעזוב את רשת הטלוויזיה הבריטית.
על פי הדיווח ב"דדליין", דונאטי, שלא התנצלה עד כה על האמירות המקוממות שלה, לא מסרה תגובה לנושא ואילו מצד סקיי ניוז סירבו להגיב לדיווח, לפיו הרשת סירבה לחזה לה את החודש שהסתיים כעת..
כזכור, סקיי ניוז התנערה מהאמירות של המגישה והתנצלה עליהן, זאת לעומת דונאטי שממש לא התחרטה על דבריה. במהלך הראיון עם ח"כ דני דנון, הזכיר את המאמר משותף שכתב עם ח"כ רם בן ברק מיש עתיד בעיתון "וול סטריט ג'ורנל", להעברה מסיבית של תושבי הרצועה למדינות מערביות. 
אלה שמגישת הטלוויזיה טענה שמדובר ב"טיהור אתני" למורת רוחו של דנון, שהסביר כי "כל אדם בעולם שמעוניין להגר מרצון למדינה אחרת, צריך להיות רשאי לכך". אלא שכאן, המגישה יצאה באמירות אנטישמיות ודוחות במיוחד, מהן כאמור סקיי ניוז התנערה בהמשך, כשאמרה: "זה כמו הגירה מרצון של יהודים בשואה".
בתגובה דנון תקף את המגישה: "איך את מעזה בכלל להשוות? תתביישי לך על ההשוואה. אני לא אאפשר לך לדבר על השואה ולהשוות בין האירועים. זו אנטישמיות טהורה להשוות בין השואה לבין מה שקורה היום בעזה. את צריכה להתנצל על מה שאמרת בשידור חי".
בהמשך, סקיי ניוז כאמור שיגרו התנצלות: "מוקדם יותר היום בריאיון עם הפוליטיקאי הישראלי דני דנון, המגישה השוותה בין טענותיו של דנון בנוגע למלחמה בעזה לבין היחס כלפי יהודים בשואה. אנו מכירים בחוסר ההתאמה המוחלט של ההשוואה והפוגענות שמאחורי ההערות הללו. סקיי ניוז מתנצלת על ההשוואה ובפני דנון באופן אישי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה