טלוויזיה

שופטת רוקדים עם כוכבים תמשיך לעונה נוספת? "בהחלט אתגעגע"

לאה ינאי סוגרת את עונתה הראשונה כשופטת בריאליטי של קשת 12: "התרגשתי עמוקות לראות אתכם שוברים תקרות זכוכית ונלחמים לצלוח את הרגע מתוכנית לתוכנית..תודה עמוקה לשופטים הנפלאים שהיו לצדי, ולהפקה המקצועית והמסורה שמהרגע הראשון קיבלה אותי בזרועות פתוחות עם המון חום והערכה מקצועית"
מערכת ice | 
רוקדים עם כוכבים 2024 (צילום רותם לבל)
אחרי עונה מרתקת בה החליפה בכס השופטת את רונה לי שמעון, לאה ינאי מסכמת את העונה הראשונה שלה ברוקדים עם כוכבים של קשת 12, שהסתיימה אמש (רביעי) בזכייה של דור הררי וג'וליה שחר בתואר.
ינאי העלתה פוסט לאינסטגרם בו כתבה: "איך מסכמים חוויה עוצמתית בשנה כל כך גדושת תהפוכות שנפש אדם בקושי יכולה להכיל… נס גלוי אבל במילה פשוט תודה. כשאני מסתכלת אחורה על העונה הזו של רוקדים עם כוכבים קשה לתאר ולהסביר במילים את קשת הרגשות. כמה אקשן ואדרנלין! זו הייתה חוויה מדהימה משקמת ומלאת השראה …זכיתי לחזור למקצוע שלי אחרי שנה מטלטלת ולצד כל הכאב העצום של המצב בארץ… לשמוח ולשמח".

עוד כתבה: "זכיתי להכיר אנשים חרוצים שעמלו שעות וימים מאחורי הקלעים נכנסתם לי ללב ובהחלט אתגעגע! זכיתי להכיר אתכם כוכבים מהממים וכמה שאתגעגע לנאמברים הקסומים שרקדתם !! התרגשתי עמוקות לראות אתכם שוברים תקרות זכוכית ונלחמים לצלוח את הרגע מתוכנית לתוכנית..תודה עמוקה לשופטים הנפלאים שהיו לצדי, ולהפקה המקצועית והמסורה שמהרגע הראשון קיבלה אותי בזרועות פתוחות עם המון חום והערכה מקצועית".
היא גם כתבה: "תודה לכם קהל יקר ולעוקבים האהובים שלי!!! גרמתם לי לזרוח ואני מודה על כל מילה ומילה! בשבילי אתם התכלית של כל זה… להיות בקשר איתכם לשמוע את הסיפורים ולו בקצת , לעזור, לשמח ולחזק! אתם הכוח שאיפשר לי להופיע כל שבוע מחדש, וכמובן להרגיש עוצמתית ויפיפייה, תודה עצומה לצוות ביוטי האישי שלי, שהפכו כבר מזמן לאנשי הסוד שלי והפכו את המסע הזה לכל כך ייחודי מזל גלית אור מעין! אין עליכם ! התברכתי!".
לסיום רשמה: "ולכם עם ישראל חי כולי תקווה שנחזור לאחדות ונצליח לראות את האור כי הוא נמצא שם שיגיע השלום ואיתו החטופים והחיילים הקדושים שלנו שנמשיך לרקוד יחד,
לא רק על הבמה, אלא גם בלבבות שלנו לטובת ימים טובים יותר אמן, אוהבת לאה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה