טלוויזיה

חברת yes בעסקה מטורפת עם הענקית האמריקאית: זו הסדרה שמכרה

ענקית השידור האמריקאית FOX מצטרפת כשותפה של yes בהפקת "שחר אדום", סדרת הדרמה על אירועי ה-7 לאוקטובר, בכיכובם של יובל סמו, יעל אבקסיס ונעמי לבוב, ותפיץ אותה לשידור בעולם

מערכת ice | 
שחר אדום (צילום יס)
ענקית השידור האמריקאית FOX אינטרטיימנט תפיק במשותף עם yes את "שחר אדום", סדרת הדרמה על אירועי מתקפת הטרור של ה-7 לאוקטובר ותפיץ אותה לשידור בעולם, כך הודיע ראש אולפני FOX אינטרנטיימנט, פרננדו סזו.
הפרויקט המיוחד מבית yes שהופק על ידה בשותפות עם FOX אינטרטיימנט, זואה פילמס וספארקס גו, יביא לראשונה אל המסך סדרת דרמה על מתקפת הטרור של ה-7 לאוקטובר, בהשתתפות השחקנים המובילים בישראל, ביניהם יובל סמו, יעל אבקסיס, נעמי לבוב, סוול אריאל, נווה צור ועוד.
כל אחד מארבעת הפרקים בסדרה מתמקד באירוע אחר, ומביא את סיפורם וגבורתם של אלו שהצליחו לשרוד ואת אלו שחירפו נפשם והצליחו להציל אנשים מהזוועות. הפרויקט מבית yes שצפוי לעלות בקרוב יתמוך במאמצי ההסברה על רקע גלי ההכחשה הבינלאומיים למה שבאמת אירע בשבת השחורה.
בין הסיפורים בפרויקט: שלושה מתנדבים חרדים באמבולנס בודד בתוך אחת מהזירות המדממות ביותר בדרום ישראל, המפיחים במעשי הגבורה שלהם משמעות חדשה למילה אמונה.
דרמה קורעת לב המתחוללת בבית משפחת תעסה במושב נתיב העשרה, בה שני הורים פרודים חיים בדירות צמודות ומקריבים את הכול כדי להגן על חיי ילדיהם. 
סיפורה של רוכבת האופניים איה מידן, מקיבוץ בארי המסתתרת יחד עם צעיר בדואי בשדות הקיבוץ כשהם מוקפים מחבלים. האמון הנוצר ביניהם מוביל למסע חילוץ עוצר נשימה ולברית מפתיעה בין ערבים ליהודים. 
שתי צעירות ממסיבת הנובה הלכודות בתוך תא קטן של שירותים כימיים וצופות מתוכו באימה בצללי המחבלים המקיפים אותן ועוד רגע ייכנסו אל התא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה