טלוויזיה

יעל בר זוהר חושפת בכאב: "הכל נשבר, חיים בפחד"

בר זוהר סיפרה בראיון מרגש: "כשהאסון מגיע למשפחה שלך, את לא יכולה להסתיר, והחרדה כבר בעצמות. הילדים שלי חווים היום פחד מוחשי יותר. אנחנו כבר איבדנו. זה לא משהו רחוק של אזעקות ודיווחים על אנשים מתים. זה קרה אצלנו בבית. הפחד כבר לא תיאורטי. אנחנו חיים אותו", וגם: הפרידה הכואבת מאביה
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)

גיא זוארץ, מנחה הטלוויזיה ובעלה של יעל בר זוהר, שמגיש בימים אלו את "האח הגדול" ברשת 13, חווה טרגדיה גדולה ב-7 באוקטובר, אחרי שאחיינו, עילי ברעם ז"ל, נרצח בטבח במסיבת הנובה שנערכה בקיבוץ רעים, אבל כעת בר זוהר עצמה חושפת את הקשיים איתם היא מתמודדת, בראיון פתוח וכואב ל-YNET.

בר זוהר סיפרה בין היתר: "כשהאסון מגיע למשפחה שלך, את לא יכולה להסתיר, והחרדה כבר בעצמות. הילדים שלי חווים היום פחד מוחשי יותר. אנחנו כבר איבדנו. זה לא משהו רחוק של אזעקות ודיווחים על אנשים מתים. זה קרה אצלנו בבית. הפחד כבר לא תיאורטי. אנחנו חיים אותו. כולנו עוד פצועים, מדממים, מודאגים. הילדים שלנו כבר איבדו את התמימות ואת הילדות, במיוחד הילדים שלי, אחרי שעילי, בן הדודה שלהם, נרצח. אצלנו הכול נשבר. אנחנו כבר לא נהיה אותם אנשים".
 



על הפרידה הכואבת מאביה סיפרה: "אבא היה חולה במחלות רקע, ואז נדבק בקורונה כי לא הייתה לו מערכת חיסונית חזקה. הוא היה מאושפז חודש וחצי במצב קשה מאוד, וכבר אז הוא נלחם על חייו ואנחנו נלחמנו עליו, והוא הצליח לצאת מהקורונה. הוא כבר היה סיעודי ואני הייתי האפוטרופוסית שלו. גם אז היה רגע שבו כמו בסרטים הרופאה קראה לי ושאלה שאלות כמו 'כן הנשמה או לא, אם נגיע לרגע הזה', ובאמת זה היה אחד הרגעים הכי קשים שלא חלמתי שאהיה בהם. אני אמרתי לצוות: ׳תעשו כל מה שאפשר כדי שהוא יחיה׳, כי הוא אמר לי, פעמיים, 'אני לא רוצה למות'".

רק לאחרונה, העלתה מגישת הטלוויזיה האהובה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא שיתפה שבמהלך נסיעה בתל אביב היא הבחינה בגרפיטי לזכרו של עילי ברעם ז"ל, בו נכתב: "עילי - לנצח". על רקע הסטורי כתבה בר זוהר בכאב: "לנסוע בתל אביב ולהרגיש את חסרונך בכל מקום. עילוש שלנו. מתגעגעת".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה