טלוויזיה

יעל בר זוהר פורשת: "בטוחה שנתראה בקרוב על הבמות והמסך"

בר זוהר מסרה בתגובה מדוע החליטה לוותר על התפקיד במחזמר 'מותק הילדות התחלפו': ״קיבלתי את ההזמנה להשתתף בהפקה בשמחה גדולה. ברמה האישית הרגשתי שאני עוד צריכה לאסוף כוחות אחרי השנה המורכבת שחוויתי. אני בטוחה שנתראה בקרוב על הבמות והמסך״.
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום מסך קשת 12)
על פי פרסום ראשון של ערן סויסה אמש (שני) בישראל היום, מגישת קשת 12 והדוגמנית האהובה אילנית לוי תחליף את יעל בר זוהר במחזמר "מותק התאומות התחלפו" שאמור לעלות בחנוכה על הבמות.
על פי הפרסום, מתברר כי בר זוהר היתה אמורה לשחק בתפקיד האשה המרשעת לצד הנמסיס מהניינטיז, סנדי בר, אך ביטלה את השתתפותה מסיבות אישיות עוד לפני שההפקה יצאה לדרך. 

בר זוהר מסרה בתגובה מדוע החליטה לוותר על התפקיד: ״קיבלתי את ההזמנה להשתתף בהפקה בשמחה גדולה. ברמה האישית הרגשתי שאני עוד צריכה לאסוף כוחות אחרי השנה המורכבת שחוויתי. אני בטוחה שנתראה בקרוב על הבמות והמסך״.
אגב, יעל בר זוהר נבהלה כשגילתה שפניה עברו שינוי דרמטי במהלך צילום סרטון טיקטוק בתוכנית טלוויזיה בקשת 12. בסרטון שהעלתה מנהלת הסושיאל של n12 אוראל ניסן, היא צילמה את בר זוהר ויוסף חדאד שהיו איתה באולפן והשתמשה בפילטר שגורם לשיניים של המצולמים להצהיב.
מתברר שבמהלך הצילום שיניה של בר זוהר השתנו לצבע צהוב. הצילום הפתיע את בר זוהר שחשדה לרגע שכך נראות שיניה האמיתיות: "מה זה השיניים הצהובות האלה? מה זה?". וזה לא היה הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה