טלוויזיה

האח הגדול תחת מתקפה חמורה: "תכנית זבל", "חוסר פרופורציה"

החטופה המשוחררת מיה רגב כתבה בכעס: "איזה פורמט מדהים שממש מתאים לסיטואציה הנוכחית. רבים על אוכל כשיש חטופים שאין להם מה לאכול כבר כמעט שנה. וכמובן שכל המשפחות שלא ראו את האבות, האחים, הילדים והאהובים שלהם כל כך הרבה זמן. תחברו למה אתם נותנים רייטינג, למשפחות החטופים או לאח הגדול"
מערכת ice |  4
האח הגדול (צילום מסך רשת 13)
לאחר שברשת 13 העלו את הפרומו החדש לפרק החדש, במרכזו דיירת האח הגדול, פרידה עוזיאל, שמתבשרת כי אמא שלה נמצאת בחדר סמוך והיא מגיבה בצרחות ובהתרגשות שקשה להסתיר, העוקבים זעמו ורטנו על חוסר רגישות מבחינת ההפקה.
״איפה הפרופורציות שלכם? יש לנו 120 חטופים וחטופות, שחלקם כבר לא יראו את אמא שלהם כי היא נרצחה או שהם כבר מתים בשבי. תצפיתניות, בנים צעירים, בנות ובנים מהנובה, חיילים שלנו שלא ראו את אמא ואבא כבר מעל לתשעה חודשים. מה זה הסצנה הזאת לעשות קידום לתוכנית הזבל הזאת?״

גולשת אחרת כתבה: ״מה יגידו משפחות החטופים שלא ראו אותם תשעה חודשים? עליהם צריך לבכות״. גולש אחר הוסיף: ״זה לא נורמלי החוסר פרופורציה. יש 120 חטופים שכבר כמעט שנה לא ראו אור יום ומשפחה״.
החטופה המשוחררת מיה רגב כתבה בכעס: "איזה פורמט מדהים שממש מתאים לסיטואציה הנוכחית. רבים על אוכל כשיש חטופים שאין להם מה לאכול כבר כמעט שנה. וכמובן שכל המשפחות שלא ראו את האבות, האחים, הילדים והאהובים שלהם כל כך הרבה זמן (לא מבחירה כמובן). תחברו למה אתם נותנים רייטינג, למשפחות החטופים או לאח הגדול".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פשוט אפסים מנותקים מהמציאות. כל אחד שם נראה ערס
    רנדומלי 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל דייר בלי יוצא מן הכלל הוא מסוג האנשים שידקרו אתכם עם בקבוק וודקה שבור
    סגור
  • 3.
    תת רמה, הטרדות מיניות, כמו כל ריאליטי. לא חדש. (ל"ת)
    רנדומלי 08/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    תכנית יותר גרועה מהמתואר
    יריב כץ 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סתם תוכנית מגעילה על בית עם ליהוק של עיר ום לכלוך ומי ן לקלקל את הנוער , וגם תכנית לא ניתנת לצפיה . ערוץ 13 צריך להסיר אןתה לצמיתות . וכנל את אזור מלחמה של דרוקר זו ה תוכנית שמחריבה והחריבה את הרייטינג כל מי שזפזפ ב7 וראה את הטרלול ושנאה ולצחוק על יהדות ורק נגד זה בלתי ניתן לצפייה . וכבוחר שמאל אני אומר זאת. לסיכום האח הגדול תוכנית פח אשפה כל אחת יהס רחון שלה וכל נער צריך לר אות הוד יופ יה וגוף שלהם בב ריכה ואיך מתחי לים אחד עם שני ואוכלים גועל נפש . ליהוק של רחו ב צי צים עירו ם וגועל נפש מה יש לבחו רות האלה להציע כדי שיצאו ויהיה ריטינג לחייהם עירום והעמדת גברים . תוכנית ביוב
    סגור
  • 1.
    התוכנית הזאת הייתה תמיד פסולה בעיניי (ל"ת)
    עמית 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור