טלוויזיה

דייר "האח הגדול" נחשף: מדוע ריצה בעבר עונש מאסר בפועל?

העונה החדשה של "האח הגדול" יצאה לדרכה לפני מספר ימים כאשר הדיירים נחשפו בכניסה הרשמית. אחד מהם הוא הדוגמן דני צ'רבוננקו, בן ה-29, שכעת עברו נחשף. מדוע ישב בכלא הצבאי?
מערכת ice | 
זוכת האח הגדול חושפת את המעצר (צילום מסך רשת 13, vecteezy)
העונה החדשה של "האח הגדול" יצאה לדרכה לפני מספר ימים ברשת 13, כאשר הדיירים נחשפו בכניסה הרשמית. אחד מהם הוא הדוגמן דני צ'רבוננקו, בן ה-29, שעדיין מנסה להתרגל לחיים בבית השמור והמנותק במדינה.
אך על פי דיווח היום (רביעי) ב"וואלה סלבס", עושה רושם כי זה ממש לא המקום הקשה והמאתגר ביותר אליו נכנס דני צ'רבוננקו בחייו. על פי הדיווח, ישב בשנת 2015 במשך 60 ימים בכלא, זאת לאחר שהואשם בעריקות מצה"ל.
על פי הדיווח, הדוגמן אכן ישב בכלא על אי התייצבות בבסיס, אלא שהוא לא היה משתמט, אלא שחקן כדורגל פעיל, שרצה שיכירו בו ככזה כדי לקבל ספורטאי מצטיין או לכל הפחות שחרור לאימונים ולמשחקים, דבר שספורטאים ישראלים רבים מתמודדים עמו מול הצבא.
כזכור, אחרי שנכנס בסבב הראשון, אתמול נחשף סבב הדיירים השני שנכנסו לבית האח הגדול, בהם: דנה בן שושן, תום ברכה, יהודה אוחיון, דינור אבשייב, לירון טנג'י ואורית טנג'י. מה שבטוח, העונה הזאת הולכת להיות מעוניינת מאוד, ומעניין יהיה לראות מתי הדוגמן שנכנס כעת לבית יחשוף בפני המתמודדים את הסיפור שלו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה