טלוויזיה

סערה באח הגדול: מי הכעיסו את הדיירים כבר ביום הראשון?

בבוקר קמו הדיירים ביום הראשון בבית האח הגדול וכבר התחוללה מיני סערה, אם מישהו תהה לאן נעלמה תבנית הביצים שהייתה במקרר, חלק מהדיירים החליטו להכין חביתה מ-10 ביצים ב-1:00 בלילה. מטבח "האח הגדול" הושק באופן רשמי וכבר יש על כך ריב ראשון
מערכת ice |  5
האח הגדול (צילום מסך קשת 12)
​אחרי שאתמול (ראשון) שודר פרק הפתיחה של העונה החדשה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול", ברשת 13 בצל מלחמת "חרבות ברזל" והמאבק לשחרור החטופים, כבר נרשמים תככים ראשונים בעונה.
בבוקר קמו הדיירים וכבר החלה מיני סערה: אם מישהו מהדיירים שאל את עצמו לאן נעלמה תבנית הביצים שהייתה במקרר, חלק מהדיירים החליטו להכין חביתה מ-10 ביצים ב-1:00 בלילה. מטבח "האח הגדול" הושק באופן רשמי וכבר יש על כך ריב ראשון וזאת לאור העובדה שהדיירים אינה מקבלים אספקת מזון בלתי מוגבלת.

כזכור, בזה אחר זה נכנסו לבית המצולם במדינה אנשים (שעדיין) אנונימיים, כשכל אחד מהם ינסה להגיע לגמר ולצאת המנצח או המנצחת הגדולים של העונה. אז לטובת מי שלא עקב, לא ראה או לא זוכר:.
הקרב החם של הקיץ בגזרת הפריים טיים החל רשמית אתמול בערב, עם השקת האח הגדול של רשת 13 בקרב ענקיות אל מול רוקדים עם כוכבים של קשת 12. על פי נתוני הרייטינג, הייתה זו קשת 12 שהתעלתה בקרב הענקיות כאשר רוקדים עם כוכבים גרפה 22.1% אל מול השקת האח הגדול שפתחה בסערה עם 19.7%.
במדד מספר הצופים, האח הגדול כבשה את הפסדה עם לא פחות מ-600 אלף איש שצפו בפרק הבכורה, וזאת אל מול 552 אלף של רוקדים עם כוכבים וקשת 12. נתון מעניין נוסף: בקרב צעירים, בגילאי 4-44, מובילה האח הגדול בנתוני הרייטינג על רוקדים עם כוכבים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    חביתה לא מכינים באחד בלילה
    א. קליין 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיירים ודיירות יקרים ויקרות כידוע לכם שבשעה 1:00 בלילה לא מכינים חביתה ,זה לא בריא לפני השינה ,אני למשל לא מכין חביתה בלילה אין דבר כזה ,אחרת יצטרכו לצחצח שיניים לפני השינה ,המקום של החביתה זה בבוקר לא בלילה זה לטובתכם ! אתם עדפתם לישון מרגע שנכנסתם למערך הדיור של האח הגדול אז אל תבואו בטענות אחר כך ! תשמרו בבקשה על הבריאות שלכם זה חשוב לכם ,אני אגיד לכם משהו חשוב אני ,הולך לישון מוקדם בשעה 11:00 וקם בבוקר רענן בשעה 8:00 בבוקר שותה קפה חם ואחר זה מתלבש ואוכל ארוחת בוקר עם חביתה ויוצא לעבודה ככה צריך להיות ! באחד בלילה לא אוכלים חביתה ! רק בבוקר אוכלים חביתה ! בתקווה להבנה למנחים של האח הגדול אדון גיא זוראץ וגב' וייצמן תחדדו נהלים ברורים לדיירים ולדיירות במערך הדיור המוגן של האח הגדול של רשת 13 ,תמנו ,רכז/רכזת ותסבירו שחביתה לא מטגנים בלילה כמובן לא בשעה מאוחרת בשעה 1:00 בלילה בשביל מה אני צריך להיות גננת אה
    סגור
  • 4.
    אאחחחח הטמטום חוגג התחלנו שוב עם הסיוט הזה
    דנה 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשחיילנו נלחמים חטופינו סובלים ומיתנו מונחים לפנינו זה מה שמעניין את הכתב? זו הדרמה? בושה וחרפה סמל הטמטום שוב הרים ראש ולא מבינה בדיוק מי צופה בזוועה הזאת והכותרת אוי לעיניים שכך רואןת טמטום חוסר רגישות וסתם חולי נפש
    סגור
  • 3.
    מראים רק דלת.ונסט
    צופה 06/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דלת נסט דלת נסט
    סגור
  • 2.
    צריך לבטל לאלתר את האח הגדול זה לא הזמן (ל"ת)
    יקו 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    וזו באמת הדרמה הכי גדולה היום. אשרינו.
    שטעטל 06/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוכנית שהיא שום דבר מלבד זיבורית טלויזיונית ומסחטת רייטינג. לפחות היא מספקת פרנסה לכמה וכמה משפחות בישראל. זה הדבר הטוב היחיד שיש לי לומר עליה.
    סגור