טלוויזיה

כוכב האח הגדול לא לבד: זה המעושר שיככב לצידו

HOT ממשיכה בליהוקים לסדרת הדוקו ריאליטי המסקרנת שצפויה לצאת בחודשים הקרובים ותלווה את אורח חייהם של גברים מצליחים עסקית. זה האיש שמצטרף לסדרה
שירה יום טוב | 
עולם התרבות-אילוסטרציה (צילום unsplash, vecteezy)
ליהוק חדש לדוקו ריאליטי החדש "מגדלים" של HOT בידור שמתגבש בימים אלה, ויעסוק בחיי העושר של גברים שהצליחו עסקית. בהוט מודיעים היום על ליהוק נוצץ נוסף לסדרה שתתחיל בקרוב את הצילומים אחרי שלוהקו יוצא האח הגדול גיא איתן וגורו הסטייל אייל חדד.
מי שיצטרף לתוכנית הוא נאור ברוך, בן 29, רווק. איש עסקים ויזם. לאחרונה סרטון התגובה שלו לפעילה האיראנית, שבר את הרשת, ופרט נוסף ומעניין מהחודשים האחרונים הוא וילת הפאר ששכר לאחרונה מהמיליארדר הישראלי טדי שגיא.
הסדרה "מגדלים", היא סדרת דוקו ריאליטי חדשה שתעלה בקרוב ב-HOT בידור וילווה גברים מצליחים ונהנתנים שחיים בגדול, וכנגד כל הסיכויים הצליחו להגיע לקומה הכי גבוהה במגדל, בקונספט דומה למעושרות ומחוברים הסדרה תיתן הצצה לאורח החיים של משתתפיה ברגעים שונים בחייהם.
 

נציין כי ברוך הוא יזם ואיש עסקים בינלאומי מעולמות הקריפטו ובעל קרן גידור שמושקעים בה עשירי עולם, ביניהם נסיך מערב הסעודית. "מגדלים" תלווה אנשי עסקים שבנו את עצמם מאפס למאה והצליחו בחיים. 
ברוך הוא הצעיר מביניהם ונכון לכרגע בעל הרזומה הגדול ביותר ומקורב למספר שמות מוכרים, בהם הכדורגלן קארים בנזמה, המתאגרף ריאן גרסיה, גוליוס דין, וראש הממשלה בינימין נתניהו.לאחרונה דיווחנו ב-ice על חוזה השכירות ה"צנוע" שחתם מול המיליארדר הישראלי טדי שגיא כדי להתגורר באחוזתת הענק החדשה שלו ברחוב גלי תכלת בהרצליה פיתוח. הנכס נרכש בסכום של 100 מיליון שקלים ושכר הדירה שמשלם עליו ברוך הוא 70 אלף שקלים בחודש, שמשולמים מראש בכל שלושה חודשים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה