טלוויזיה

כשטראמפ הסתבך עם כוכבת הפורנו הלא נכונה. הסרט שחייבים לראות

"סטורמי" - סיפורה של סטורמי דניאלס, כוכבת הפורנו שהביאה לכך שבפעם הראשונה בהיסטוריה של ארצות הברית, נשיא לשעבר עומד לדין פלילי. אמש שודרה הבכורה ב-יס דוקו, שהשאירה רבים מסוקרנים

מערכת ice |  1
סטורמי דניאלס (צילום צילום מסך CBS)
אמש (ראשון), שודרה הבכורה בשעה 22:00 ביס דוקו, ב- HOT8 וב-  HOTVOD VOD וב-STING פלוס של הסרט "סטורמי". סרט דוקו שאורכו 110 דקות, עוקב אחרי סיפור חייה של סטפני גרגורי קליפורד, המוכרת בשם הבמה שלה: "סטורמי דניאלס", שחקנית פורנוגרפית, חשפנית, תסריטאית ומפיקה אמריקאית, אשר הייתה מעורבת בפרשה משפטית עם לא אחר מאשר, נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ.
כאמור, עם פרסום הידיעה על תשלום סודי שניתן, לכאורה, לכוכבת פורנו לשעבר עבור שתיקתה לגבי מפגש עם נשיא ארה"ב, סטורמי דניאלס מצאה את עצמה באופן בלתי צפוי תחת אור הזרקורים הבינלאומי.
בין רגע היא התפרסמה וכשהסיפור התפשט, לכולם מיד הייתה דעה על כוכבת הפורנו לשעבר ועל הקשר שלה עם דונלד טראמפ. עורכי דין, פוליטיקאים ואנשי תקשורת ניסו להגדיר מיהי דניאלס אך לא הצליחו לעשות זאת.
 

כעת, לראשונה, מספרת מי שהפכה בן לילה לאייקון אמריקאי את הסיפור, במילים שלה, בסרט דוקומנטרי חדש. סטורמי, אמא, אומנית וסנגורית שמנסה בכל כוחה להמציא את עצמה מחדש, מתארת את האירועים שהפכו לחלק מההיסטוריה האמריקאית מהזווית שלה, את שברון הלב והנפילה שאיתם היא מתמודדת מאז התפוצצות הפרשה לפני 5 שנים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם בארהב השמאל תופר תיקים לימנים.
    יוסי 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה הסיפור? גבר הלך ל1Zנה שילם. עכשיו אחרי 20 שנה היא תובעת אותו?
    סגור