טלוויזיה

קופה ראשית חוזרת: קבלו הצצה ראשונה לפרק המיוחד שיעלה בקרוב

קופה ראשית חוזרת לספיישל עצמאות קורע מצחוק בכאן 11. הפרק המיוחד ישודר ביום שלישי, 14.05.2024, ערב יום העצמאות. בהצצה מיוחדת לפרק: אביחי לקח את אנטולי וניסים לעשות אצלו על האש בעצמאות, מה כבר יכול להשתבש? צפו
מערכת ice | 
קופה ראשית (צילום כאן 11)
אחת הסדרות האהובות ביותר בישראל היא ללא ספק קופה ראשית, הקומדיה המשעשעת על עובדי הסופר הכי צבעוני ומצחיק שיצא לכם לראות עד היום בישראל - "שפע יששכר". כעת, הסדרה האהובה של כאן 11 יוצאת בפרק ספיישל מיוחד לכבוד יום העצמאות ה-76 למדינת ישראל, שישודר ביום שלישי, 14.05.2024, ערב יום העצמאות, אחרי מהדורת חדשות הערב, ב-כאן 11 ובכאן BOX.
עובדי הסופר הכי שופע בישראל חוזרים לספיישל חגיגי ליום העצמאות.  במסגרת הפרק, אביחי שוכר את שירותי הניפנוף של ניסים ואנטולי לברביקיו עצמאות של ההנהלה הבכירה, שירה מגלה שהיא לא מוזמנת וראמזי עושה לאמנון חיים קשים ברכישת גריל חשמלי. בהצצה המיוחדת לפרק: אביחי לקח את אנטולי וניסים לעשות אצלו על האש בעצמאות, מה כבר יכול להשתבש?
 
בסדרה משתתפים: קרן מור בין היתר, נועה קולר, דב נבון, יניב סויסה, אמיר שורוש, דניאל סטיופין, יעקב בודו, יגאל עדיקה, אביבה נגוסה, דורית לב-ארי, רודי סעדה ורבים נוספים. צפו בהצצה לפרק ספיישל המיוחד של קופה ראשית לרגל יום העצמאות בכאן 11:
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה