טלוויזיה

כך הסרט "נובה" יגיע לאו"ם: זה הצעד החשוב שנעשה

משלחת ישראל לאו"ם תערוך הקרנה מיוחדת בנוכחות שגרירים, של הסרט התיעודי המדובר של yes אודות הטבח במסיבת הנובה. הדוקו יוקרן בהמשך גם בקמפוס אוניברסיטת NYU שבתחומה אירעו מאז ה-7 לאוקטובר הפגנות סוערות נגד ישראל לצד תקריות אנטישמיות
מערכת ice | 
הסרט #NOVA שמתעד את זוועות ה-7 באוקטובר במסיבה ברעים (צילום יח"צ)
משלחת ישראל לאו"ם תערוך מחר הקרנה מיוחדת של הדוקו המדובר של חברת yes, #NOVA, אירוע ההקרנה יתקיים באולם המרכזי של "טמפל עמנואל", אחד מבתי הכנסת הגדולים והחשובים בניו יורק, בנוכחות שגרירי או"ם מרחבי העולם, יוצר הסרט דן פאר וסא"ל ארן מסס, שהיה בין הראשונים שהגיעו לזירת האסון. בתום ההקרנה יתקיים פאנל שאלות ותשובות. 
שיתוף הפעולה של yes ושל משלחת ישראל לאו"ם ממשיך את מאמצי ההסברה הלאומיים בחודשים האחרונים, במהלכם הוקרן הסרט התיעודי המצמרר בין היתר גם על-ידי משרד החוץ לדיפלומטים זרים, שגרירי מדינות מרחבי העולם ועיתונאים מכלי תקשורת בינלאומיים. בנוסף הוקרן הסרט על מסך ענק מחוץ לבניין בית הדין בהאג, בזמן שהתקיימו דיוני התביעה נגד ישראל.
 
כמו כן, קידמה yes סטודיוס, זרוע הפצת התוכן של yes בעולם, הקרנות נוספות של הדוקו באמסטרדם, לונדון וכן באירוע הקרנה מיוחד שיערך בקרוב גם בקמפוס אוניברסיטת NYU שבתחומה התקיימו מאז פרוץ המלחמה הפגנות סוערות נגד ישראל לצד תקריות אנטישמיות, על רקע טענות קשות נגד הנהלת המוסד האקדמי על כך שסירבה לאכוף מדיניות נגד אפליה ואפשרה קריאות אנטישמיות.
הסרט התיעודי NOVA# של yes בבימויו של דן פאר ובהפקת קסטינה תקשורת, הוא התוכן התיעודי הנצפה ביותר בתולדותיה וזכה מאז שידורו להדים רבים בארץ ובעולם. הסרט פורש תוך שימוש בקטעי וידאו ואודיו שצולמו והוקלטו בזמן אמת בלבד - ללא ראיונות וללא פרשנויות - את מה שהתרחש בפסטיבל הטראנס של שבט נובה. את הסרט שידרו גופי תקשורת מרכזיים נוספים בישראל, לאחר שכזכור yes הציעה את שידורו בחינם לכלל אמצעי השידור בישראל, לאור חשיבותו הציבורית. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה