טלוויזיה

Yes במחווה לבחירות המקומיות: זה מה שיקרה מיום ראשון הקרוב

לרגל הבחירות המוניציפליות yes תעלה קטגוריית צפייה מיוחדת עם מבחר הסדרות, הסרטים ותכני הדוקו העוסקים בפוליטיקה של הרשויות המקומיות בישראל וברחבי העולם
מערכת ice | 
אדוני ראש העיר (צילום yes)
ביום שלישי הבא (27/2) יתקיימו הבחירות לרשויות המקומיות ברחבי הארץ. לרגל המאורע, עורכת חברת yes מחווה מיוחדת לצופים כאשר החל מיום ראשון הקרוב תשדר בyes VOD וב- STING+ קטגוריית צפייה מיוחדת עם שלל סדרות, סרטים ותכני דוקו מישראל ומהעולם על מערכות פוליטיות מקומיות ועל ראשי עיר שבאו לשנות, להשפיע או פשוט להיבחר ולקוות לטוב.
בין התכנים שיעלו בקטגוריה: מישראל – "המדובב", סופי כץ (אניה בוקשטיין) רצה לראשות עיריית קריית ים. מצרפת: סרטים כמו "הבטחות" עם איזבל הופר כראשת עיר פריזאית ו"להיות מאושר" עם פבריס לקוני.
 
מארה"ב ישודרו: "אדוני ראש העיר" - הקומדיה שיצרה טינה פיי עם טד דנסון על ראש עיריית לוס אנג'לס. "רודי ג'וליאני: דוקו מוזיקלי" - סרט תיעודי מרתק ויוצא דופן על ראש עיריית ניו יורק לשעבר. "עיר שבורה" - מותחן עם ראסל קרואו כראש עיריית ניו יורק המושחת, "דרוש גיבור" - דרמה של יוצר הסמויה דייויד סימון על ראש העיר של יונקרס בניו יורק. בנוסף לילדים ישודר "מפרץ ההרפתקאות", שם ראשת העיר טובה והגורים ינסו לנצח אחת ולתמיד את ראש העיר האמדינגר, מעמק הערפל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה