טלוויזיה

עוז זהבי בהלם: זו ההפתעה שחיכתה לו ב"פקין אקספרס" | צפו

בתוכנית החדשה של רשת 13, פקין אקספרס, עומדת לחכות הפתעה גדולה מאוד לזוגות בדמות זוג חדש שנכנס להתמודד נגדם. מדובר בנכדה של אחת הנשים העשירות ביותר בעולם. אז על מי מדובר? צפו בפרומו
מערכת ice | 
עוז זהבי (צילום אינסטגרם/ עוז זהבי)
התוכנית החדשה של רשת 13 "פקין אקספרס", בהנחייתו של עוז זהבי, עלתה השבוע לשידור ברשת וכבר החלה להציג נתונים יפים מאוד כאשר בפרק האחרון ששודר אתמול (שני) היא השיגה 9.3% וצפו בה למעלה מ-250 אלף אנשים.
כעת, נודע כי למנחה ולמתמודדים של העונה מחכה הפתעה גדולה בפרק הבא, בדמות זוג חדש של מתמודדים שמצטרפים לתוכנית. בפרומו החדש של רשת 13 הציגו את ההפתעה הגדולה שמחכה למתמודדים.
בפרומו של התוכנית נכתב: "מתמודדים יקרים, אם חסר לכם קצת אתגר, בשבת ובראשון תגלו שזוג חדש מגיע לפקין אקספרס". אז מי אותו זוג חדש? ברשת 13 לא חשפו את השם המלא, אך שלחו רמזים עבים במיוחד.
בפרומו מוצגת אישה, שהפנים שלה מטושטשות, ונכתב כי "תתכוננו לנכדה של אחת הנשים העשירות ביותר בעולם. בשבת ובראשון, המתמודדת החדשה מרימה את כל הגבות". אז מי היא אותה מתמודדת מסתורית שמצטרפת לתוכנית "פקין אקספרס"? האם מדובר בנכדה של מרים אדלסון, האישה העשירה ביותר בישראל? את כל זה נדע בפרק הקרוב של התוכנית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה