תיירות

חברת התעופה הזו חוזרת לישראל ב-6.2: כמה תעלה טיסה?

אייר סיישל חוזרת לטוס ליעדים שהישראלים הכי אוהבים: חברת התעופה מזהה ביקוש לטיסות והודיעה על צפי לחידוש הקו לאיי סיישל ומאוריציוס
מערכת ice |  1
טיסות (צילום pixabay)
חברת "ספיריט הפקות עולם" הודיעה כי היא צפויה להחזיר את הטיסות לאיי סיישל ומאוריציוס החל מ-6 בפברואר ובמקביל מגדילה את היצע המושבים. מחיר כרטיס הלוך ושוב לאיי סיישל מפברואר 2024 יחל ב-880 דולר ולמאוריציוס החל מ-  1150 דולר.
בהודעת החברה נמסר כי "לאחרונה נרשמת עלייה בביקושים לטיסות 'פסק זמן' ליעדים שונים, וביניהם גם לטיסות ליעדים אקזוטיים. מכירת הכרטיסים תיפתח באתר החברה. ספיריט הפקות עולם באמצעות אייר סיישל תפעיל טיסות שבועיות.

טלי יטיב, מנכ"לית חברת "ספיריט הפקות עולם", אמרה: "ספיריט מפעילה בימים אלה טיסות ליעדים שונים ברחבי העולם, בעקבות הבקשות של ישראלים רבים המעוניינים לצאת לחופשה אקזוטית ולקחת פסק זמן קצר, להתחבר לטבע, באווירה אינטימית החלטנו לבנות עבורכם חבילות שמתאימות לתקופה הקשה כדי לאגור כוחות להמשך ולחזור מחוזקים. זו הזדמנות להזמין גם לקראת חג הפסח. איי סיישל ומאוריציוס אינן מדינות מוסלמיות אלא מדינות קטוליות ובטוחות מאד לישראלים הן מעריכות את התיירות הישראלית ואף מחכות לתיירים הישראלים שיגיעו לנפוש".
שני היעדים נמצאים שלא במקרה באוקיינוס ההודי בחלק הסמוך לצדה המזרחי של יבשת אפריקה ומתאפיינים במזג אוויר טרופי חמים לאורך כל השנה בהם הטמפרטורות נעימות לבילוי בחוף, והים בה רגוע רוב עונות השנה. גם הטמפרטורה שלו מתאימה לרחצה רוב השנה.
היעדים מתאימים בעיקר לאותם אנשים אשר מחפשים יעד חם, אקזוטי, המציע טבע פראי וטרופי, חופים בתוליים ומי טורקיז צלולים. היעדים מציעים חופשת רגיעה בנופים מרהיבים ובלתי נשכחים. מה שמדהים ביעדים הללו הוא שהם המפלט האולטימטיבי והמושלם לברוח מהחורף הישראלי.
לסיישל ניתן להגיע באמצעות אייר סיישל אשר מפעילה טיסות ישירות מישראל ולמאוריציוס ניתן להגיע במהלך השנה בטיסות סדירות עם אייר סיישל עם עצירת ביניים קצרה בסיישל. ובחגי ישראל יצאו טיסות מיוחדות ובלעדיות לספיריט
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חופשה אקזוטית בזמן שיש חטופים וחילים נופלים אין להם בוש
    איזה אנשים חארות יש 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לא יאמן
    סגור