תיירות

אל על בהודעה משמחת: זה מה שיקרה לטיסות ליעד האהוב

חברת התעופה הבת, סאן דור מגדילה את תדירות טיסותיה בקו מנתב"ג לוורשה ובסך הכל תפעיל 4 טיסות שבועיות בקו
מערכת ice | 
אל-על (צילום דוברות אל-על)
סאן דור, מבית אל על, הודיעה כי היא מרחיבה את טיסותיה לורשה, בירת פולין והחל מהיום (רביעי), ה-13.12, חברת התעופה מגדילה את תדירות טיסותיה בקו מנתב"ג לוורשה ובסך הכל תפעיל 4 טיסות שבועיות בקו.
יש לציין כי הטיסות יופעלו בימים שני, שלישי, רביעי וחמישי. תדירות הקו תימשך עד ל-3 בינואר 2024 מינימום. לצד זאת, מלבד הרחבת הטיסות לוורשה, חברת סאן דור טסה כעת גם לקראקוב שבפולין וכמו כן, לקישינב, טיביליסי, לרנקה וסלוניקי.
 

כל זאת קורה בזמן שאל על קוראת לתומכי ישראל וליהודי הגולה לרכוש שוברים לטיסה למימוש עתידי כאשר 10% מערך השוברים ייתרם ע״י החברה לחיילי צה״ל ולתושבי העוטף באמצעות העמותות FIDF ו-׳שורש׳.
 



במקביל, בישראל היום נחשף כי ב-9 באוקטובר, טייס אל על הבחין בענני סערה - והבין שלא יוכל לטוס דרכם. על כן בעת העקיפה, ככל הנראה ללא כוונה לעשות כך, המטוס שלו נכנס לשטח דרום לבנון, מדינה עוינת לישראל כמובן.

אל על מסרה בתגובה לפרסום של יעיש: "בימי הלחימה הראשונים נוצר צורך מבצעי לשנות את הנתיבים הקיימים, מטעמים ביטחוניים לא נוכל לפרט מעבר. נדגיש כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לביטחון הנוסעים והצוות, וכי אל על שמה בראש סדר העדיפות את בטיחות הנוסעים ובטחונם"

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה