תיירות

חופשה ביוון בחינם לשבוע? אלו הזכאים להטבה המיוחדת

יוון תציע חופשות ברודוס בחינם למי שנפגע בשנה שעברה מהשריפות. לא מעט ישראלים אמורים להיות זכאים לכך. אבל איך זה יעבוד ומה התנאי
מערכת ice | 
יוון (צילום visit greece)
הייתם ברודוס בזמן המשבר של השריפות שהשתוללו במדינה לפני כמעט שנה? הייתם בחופשה בקורפו ונאלצתם להתפנות בגלל אחת? מגיע לכם פיצוי. אחרי שרה"מ היווני הודיע שכל תייר אשר שפונה מהמלון בשל השריפות במדינה, יקבל חופשה של שבוע כפיצוי, למימוש בשנת 2024.
הכוונה של יוון היא להציע חופשות ברודוס בחינם למי שנפגע בשנה שעברה מהשריפות. לא מעט ישראלים אמורים להיות זכאים לכך על פי הפרסום של שמעון יעיש מישראל היום. אבל איך זה יעבוד ומה התנאים?
מסתבר שבשבועות הקרובים ייפתח אתר ייעודי בו ניתן הירשם ולקבל שבוע בחינם ברודוס אם נפגעתם מהשריפות. התאריכים לבחירה הם .15/11 15/3 עד 15/5 או 15/10 עד ממשלת יוון היא זו שתממן את החופשה במלון למשך שבוע ולא תגבה כלל את המסים החדשים שייכנסו לתוקף ממרץ 2024
יש לציין כי אותה הודעה של ראש ממשלת יוון נובעת בשל פינוי של עשרות אלפים תיירים ומקומיים מבתי המלון השונים באיים רודוס ובקורפו עקב שריפות עזות שסיכנו את חייהם ועל כן, רבים התבקשו לעזוב חזרה למדינתם מחשש לביטחונם.

עיקר הנפגעים היו תיירים בריטים, גרמנים וכמובן גם ישראלים שמרבים לבקר באיים אלו בחודשי הקיץ, כשמדובר ביעד מועדף ואהוב מאוד על הקהל הישראלי ששומר אמונים ליון כבר שנים רבות. 
לפי שעה, עדיין לא ברור איך יתבצע הפינוי המדובר וכיצד אפשר בכלל לקבל את אותן החופשות. ההערכה היא שיתפרסם פרוטוקול בקרוב שישלח למי שהיה בחופשה באי בתאריכים המדוברים והוא יוכל לצרף הוכחות כדי לקבל את ההטבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה