תיירות

מנכ"ל ישראייר מעריך: " העוינות בטורקיה תשפיע על נתח השוק ב-2024"

מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס מעריך שבעקבות העוינות של טורקיה, צפויות בשנה הבאה טיסות ליעדים אחרים מה שיגדיל את נתח השוק של החברה ושל חברות ישראליות נוספות
מערכת ice | 
אורי סירקיס, מנכ (צילום iStock, מתוך עמוד הפייסבוק של אורי סירקיס)
מלחמת חרבות ברזל המתנהלת בחודש האחרון הביאה לגל של עוינות כלפי יהודים וישראלים ברחבי העולם. אחת המדינות הבולטות בכך היא טורקיה שנשיאה ארדואן התבטא לא פעם ולא פעמיים בבוטות כלפי מדינת ישראל. בנוסף לכך נערכו הפגנות מול השגרירות הישראלית באנקרה, ותחושה של שנאה כלפי ישראלים המבקרים במדינה.
בעקבות זאת טוען מנכ"ל ישראייר אורי סורקיס כי צפויים שינויים בעולם התיירות ב-2024: "נוכח האווירה העוינת בטורקיה ,אנו מעריכים כי נתח השוק שלנו, ושל כל החברות הישראליות , צפוי לגדול בשנת 2024".
בתוך כך הודיעה הבוקר ישראייר כי בעקבות יוזמת משרד התחבורה ואישור משרד האוצר להעניק טיסות חינם לתושבי העוטף ולמשפחות החטופים בקו לאילת,  ישראייר תאפשר למעגל השני שהם קרובי משפחה של יישובי העוטף, מטפלים, תומכים וכן לחיילי צה"ל לרכוש כרטיסי טיסה בקו תל אביב אילת וחזרה  במחיר של 99 שקלים בלבד,. בנוסף, ישראייר בוחנת מול כל הגורמים הרלוונטיים כולל גורמי צבא, להפעיל טיסות מאילת לחצרים וחזרה כדי לאפשר לחקלאי עוטף עזה המתגוררים זמנית באילת להגיע בנוחות לעבודתם בשטחים החקלאים ובסיום העבודה לחזור למשפחותיהם באילת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה