תיירות

סכנה חמורה בחוף בנתניה: אחד המצוקים קרס

המצוק שקרס הוא חלק משרשרת המצוקים היותר מסוכנים בארץ. נתניה נמצאת בלב פרוייקט לאומי גדול להגנה על המצוקים. באזור החוף בעיר אמורים להיבנות שישה שוברי גלים חדשים כדי להגן על המצוקים
מערכת ice | 
מלון וורט לגון נתניה (צילום אסף פינצוק)
רגעים של פחד בחוף הים בנתניה. אמש (חמישי) נרשמה קריסה משמעותית של חלק מהמצוק, מטרים ספורים מהטיילת המוכרת של העיר. אומנם לא היו נפגעים כתוצאה מהקריסה, אך בעיריית נתניה פעלו מיד כדי לטפל באירוע.
הסכנה אחרי הקריסה היא שנותרו בראש המצוק גושי אבן חופשיים לצד בלוקים משכבת הכורכר העליונה, מה שעשוי להביא לעוד קריסה. המקום גודר באופן מיידי והוחלט על ידי אנשי המקצוע לסגור אותו לתנועה.
על פי התיאור ב-N12, המצוק שקרס הוא חלק משרשרת המצוקים היותר מסוכנים בארץ. נתניה נמצאת בלב פרויקט לאומי גדול להגנה על המצוקים. באיזור החוף בעיר אמורים להבנות שישה שוברי גלים חדשים כדי להגן על המצוקים.
אילן לביא, מנכ"ל החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון אמר: "קריסת המצוק שבה ומזכירה לכולנו את חשיבות הזהירות מסכנות המצוק ואת המשך ההשקעה הנדרשת באתגר ההגנה על מצוקי ישראל".
לצד זאת, מנכ"ל החברה שיבח את עיריית נתניה על אופן הטיפול והניסיון להגן על המצוקים מקריסה נוספת שיכולה לגרום לנזק הרבה יותר כבד מכפי שנרשם עד כה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה