תיירות

דרמת ענק בטיסת אל על: מדוע מטוסי קרב התקרבו למטוס?

הבקרה האווירית לא הצליחה להשיג את הטייסים במשך דקות ארוכות, משלא עברו לתדר הבא בנתיב כפי שהתבקשו ולא השיבו הטייסים מסיבה שטרם הובררה, נאלצו לפעול מיידית ומטוסי קרב אוסטריים הוזנקו כדי לבדוק האם הכל קשורה
מערכת ice | 
אל על (צילום Magma Images)
דרמת ענק בטיסת אל על ביום שני האחרון, רגע לפני כניסת החג  השני של פסח: מטוסי קרב של צבא אוסטריה הוזנקו כדי ללוות את המטוס של חברת התעופה הישראלית שהיה בדרכו מאמסטרדם לנתב"ג, זאת לאחר שהטייסים לא ענו לקריאות ממגדל הפיקוח בקשר.
האירוע המשונה קרה מעל שמי גרמניה בטיסה של אל על LY338 מאמסטרדם. הבקרה האווירית לא הצליחה להשיג את הטייסים במשך דקות ארוכות, משלא עברו לתדר הבא בנתיב כפי שהתבקשו ולא השיבו הטייסים מסיבה שטרם הובררה, נאלצו לפעול מיידית.

במגדל הפיקוח פנו למטוסים שטסו בסמוך למטוס אל על לנסות ליצור קשר עם הטייסים הישראליים, אך גם הניסיון הזה כשל ולכן הוחלט להזניק אליו מטוסי קרב אוסטריים במטרה להסב את תשומת לב צוות המטוס.
בהלה גדולה התעוררה אצל הנוסעים כשמטוסי הקרב חגו סביב המטוס ולטענת חלק מהם, אף אחד לא הסביר להם את המתרחש. רק לאחר שהבחינו הטייסים במטוסים האוסטריים, חידשו את הקשר שוב עם הפיקוח, בחברת אל על טרם נמסרה תגובה לאירוע
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה